morteym Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde * Den har vært på Insp II, men ikke gjort ventiljustering. * Lekkasje på servoslange. * En ulyd i bakaksel eller noe, verksted fant ikke noen feil, skulle være tight og fin. * Antatt tre tidligere eiere slik jeg forsto det, pluss han som selger den. * Uklart om den har hatt aksjon på rådelager (skal sjekkes opp) Noen som har vært og sett på den eller vet noe om den? Litt langt å dra for å se på en bil, har reist nok rundt for å bli skuffa nå.
ingard Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 Den var på treff i går. Den så fin ut, ser man bort i fra de forferdelige øyelokkene.. Mer kan jeg dessverre ikke si.
morteym Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Skrevet Mai 12, 2008 Okei. Fikk du hørt på lyden eller? Vet ikke hva slags effektanlegg det er.. Den ser fin ut på bildene da, bortsett fra haifinne i kombinasjon med kasettspiller i front, også ser det ut som at felgene har like bred kant foran som bak, samt ulik dekkdype foran og bak. De øyelokka går vel an å fjerne, de er fæle. Bilen har jo litt utstyr og en grei pris forsåvidt, men jeg har på følelsen av at det kan komme en del kostnader neste 20.000 km, som eks bærearmer, clutch, bremser, dynamo etc..
Mexos Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 Varer virkelig clutchen så kort som 100 000km på M3? En "vanlig" bil har jo clutchen sin fort 200 000km.
morteym Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Skrevet Mai 12, 2008 Det skal jeg ikke si, jeg bare hører mange sier de har bytta clutch så jeg får nesten inntrykk av at det er en del som er utsatt for slitasje? Alle disse tingene trenger såklart ikke forekomme, men det er sannsynlig at det vil dukke opp en del rundt 100k km har jeg for meg...
Thomaz Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 Kan fort hende det ja.. Men clutch, barearmer etc behøver ikke bli så dyrt vis du skifter det selv da.. Var jævli rå ihvertfall..
morteym Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Skrevet Mai 12, 2008 Fikk mld av han i kveld, det er en som vil gi 540k usett, så den karusellen har jeg ikke tid til å hive meg på siden jeg befinner meg i Stavanger. Tar litt tid med papirer/overføring i banken, det rekker jeg ikke siden jeg skal på kurs i bergen torsdag og fredag.. jaja.
thorern86 Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 men hvis du trenger noen til å se på den så kan jeg sikkert få til det. men hvis han skal selge til en kar usett så er det vel ingen vits.
Bmw325turbo Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Hei jeg vet det meste om den bilen, ka du lurer på da? Den er bra strøken ihvertfall. Skal vell være så og si alt utstyr på den utenom navi?
LianLi Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Sett den på GS-bildeler også, rå M3, ingen tvil om det. Men gud de øyelokka har ingenting der å gjøre! Ingen som fikk seg en prøvetur på treffet da?
morteym Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Skrevet Mai 13, 2008 Generelt om bilen, om den er så fin som på bildene inni/utvendig. Greit å vite hvordan bilen er behandlet og hvordan tilstand på drivverk, motor etc er. Han visste ikke om rådelager var byttet, men skulle prøve å sjekke det opp. Regner med at bilen blir solgt før jeg får tid til å dra å se på den uansett. Hvis han andre vil gi 540k usett, så er han vel enten dum eller veldig gira.
Bmw325turbo Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Den er vell like fin som på bildene ja, har ikke sett noe som trekker ned ihvertfall. Han behandler bilen bra, kjører firmabil når det er dårlig vær. Motor å drivverk er veldig bra tror jeg, motor går veldig fint ihvertfall.
morteym Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Skrevet Mai 13, 2008 Ok, han gir vel kanskje beskjed hvis det ikke blir noe med han andre.
morteym Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Skrevet Mai 15, 2008 Det var bytta rådelager. Men den ble tydeligvis ikke solgt usett, for det kommer en i morgen som skal se på den og som sier han skal ha den. Hadde jeg visst det litt før så kunne jeg dratt og kjøpt den, men det er litt sent nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå