Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg blir å beholde bilen, og nå må jeg ha nytt senkesett. Og jeg vil ha bilen så lav som mulig. Har tenkt på lowtec 60/40, men ut i fra de bildene jeg har sett, så er det alt for høyt. Jeg var på nippet til å bestille da jeg så hvordan det engentlig ble. Jeg vil ikke høyere enn det jeg er nå. Liker lave e34. Det gror på meg :)Hvilke alternativ har jeg?

Eneste prob er 10" brei bakfelg. Hvor mye senk har du med 10"? Framme er det jo masse å gå på.

Alternativt, har noen erfaringer med å kutte en runde på framfjærene?

Bak vil jeg ha det noe slik:

bimmerfest2008180-1.jpg

Skrevet

slenger meg på her, lurer på dette selv. prøver å få tak i 80/80senk til min, men ekke lett. fant det for drit lenge sia, men da tenkte jeg ikke på å senke

Skrevet
har ikke så mye eksempel å komme med, men styr unna supersport visst du vil ha fjører som senker mye.

Det virker nesten litt for billig. Og så ser demperne så spinkle ut i forhold til Bilstein, som den står på nå.

Frodo: Det blir for dyrt, rett og slett. Hvis jeg hadde hatt en plass å lagra bilen noen år, så hadde det blitt det. (fantastisk lite rust på den) Men nå tror jeg bilen blir beholdt et år til, og da kan jeg ikke punge ut så mye bare på senkesett.

Skulle ønske det fantes noe med litt kvalitet som senker 70/50 el 60/50.

Det eneste jeg vet om nå er 60/30 fra lowtec, som virker mer som 40/30.

En på BFC med lowtec som har seget litt. Og da ser det jo litt bedre ut enn førsteinnstrykket. Men allikevel ikke noe å skrive hjem om.

CIMG1194.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...