Chris_325iM Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 31 mai og 1 juni er det BMW dagene på rudskogen i regi av BMWCCN! Mange som har tenkt seg dit? vet at jeg skal ned dit og tyne "kjærra" hvertfall en av dagene Synes de fleste burde pusse vogna, sjekke bremseveske og ellers tekniske ting og stille opp hehe Full info om overnatting, priser, opplegg osv. http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... eSupport=1
hagenisse Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Blir nok søndag for min del. Lørdagene på de siste treffene har jo sett ut som rushtidstrafikken inn mot Oslo..
///MPower Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 hadde tenkt meg bortover. men må i dåp og være fadder. får ta det som kommer til høsten istedet...
Tommy Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Hotell er bestilt for lenge siden, så jeg skal kjøre begge dager.
Christian_ Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Hotell og kjøring begge dagene, om alt går etter planen.
Henrik K Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Vi satser på at vi får noen skikkelig fine dager på Rudskogen i år. Denne karen skal være med å arrangere, men jeg håper at jeg får tid til å lufte herregårdsvogna et par runder også! Har lenge vurdert å gå til anskaffelse av bedre egnet doning, men jeg får liksom aldri bestemt meg for hva jeg skal kjøpe. Tipper tankene går sterkt i retning av M-bil etter noen timer på Rudskogen... Vel møtt!
R Andersen Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Jeg kommer nok begge dagene, men det blir dårlig med kjøring for meg denne gang,siden jeg skal selge bilen. Får heller stå å juge litt i depoet..
Henrik K Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Jeg kommer nok begge dagene, men det blir dårlig med kjøring for meg denne gang,siden jeg skal selge bilen. Får heller stå å juge litt i depoet.. Den gule E36'n du skal selge? Tok et par bilder av den på Våler i fjor. Tøff bil! Har jeg lyst på den? Litt kanskje...
Superbeetle Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Jeg kommer nok begge dagene, men det blir dårlig med kjøring for meg denne gang,siden jeg skal selge bilen. Får heller stå å juge litt i depoet.. Har ikke du 2 biler da?
boost Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 har jobb helg:( ellers skulle eg ha komt å testa E46 M3`n:) men skal på Vålerbanen (gatebil)
hagenisse Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Får heller stå å juge litt i depoet.. Ikke mange som er bedre enn deg der!
R Andersen Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Den gule E36'n du skal selge? Tok et par bilder av den på Våler i fjor. Tøff bil! Har jeg lyst på den? Litt kanskje... Ja, det er det. Bare å kjøpe.. Superbeetle: Jo, men den andre er ett laaaangtidsprosjekt.. hagenisse: tøff i trynet eller? Plutselig blir du passert av en diesel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå