carlhaakon Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 det høres bra ut og etter hvor raskt du har gjort alt anna på bilen så regner jeg med at du har gjort det
Ad|oS Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 Ingen stor fan av 2-delt lakk, og er ikke så lett å få det fint. Gå heller for en fin farge Ikke finn på masse rart med tanke på lakk og styling, men hold den clean. Du får heller oppgradere motor med en "liten" turbo eller noe annet gøy hehe
Bernt Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 e46 look panser? hadde det blitt helt feil? litt lyst på not nytt når jegførst skal lakke Nei. Ikke begynn med noe badlook tull, da balltreer jeg bilen din mens du er på jobb. Hold den clean, ingen biler som har så pene og gjennomførte linjer som en M tech/gt stylet E36 coupe. Med tanke på farge, Estoril Blå med litt heftig perlemor, hadde det vært stein galt?
Dirty Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Skrevet Juni 15, 2008 Hehe joja, har vokst fra meg det nå. blir clean bil. men uansett idag har jeg fått gjort masse fornuftig, som alle andre dager Var noe galt med Fører stolen. gikk ikke ann å vippe den opp å ned. så den tok jeg ut, og da hadde en wire Hoppet av, så nå er det fikset Etter det var fikset , tenkte jeg at jeg måtte finne ut hvorfor det heletiden er så trykk i kjølevannet. sto å ruste bilen litt slik at det ble trykk i systemet, ja det blir satans trykk, men temperaturen er ok i bilen, men merker vannet er varmere en det burde være. daua bilen. og kikket rundt med lys i motorrommet, og Vips fillibom, fant en plass der det boblet kjøleveske, Jippi, eneste mines var at det var mitt inni svarte helvette under innsuget. så ja da ble det slik feilen var her lakk i den høyre slangeklemmen, dette er aldså min patent på temperaturføler siden motoren er fra en 7 serie, så hadde den ikke uttak i toppen til temperaturføler til bilen. så måtte sveise et T stykke, den fungere topp, eneste er at temperaturen er litt trægere en vanlig, men bedre en ingen temperaturføler i bilen SÅ nå ser det egentlig ut som alt fungere som det skal , eneste er at den ikke får kontakt med Lmm. har en hjemmemekka Lmm kontakt siden den var klippet fra ledningsnettet. så må få tak i en ny kontakt der. ellers er disse i hus Stemningsbilder og Video denne for å komme til filmen http://s18.photobucket.com/albums/b135/ ... V00181.flv
kazynor Skrevet Juni 15, 2008 Skrevet Juni 15, 2008 hehe LMM er oppskrytt begynner å bli et skikkelig bygg dette nå
carlhaakon Skrevet Juni 15, 2008 Skrevet Juni 15, 2008 ser den andre bilen du har uttafor garasjen mangler et hjul er vel skruing for alle penga om dagen nå kommet noe lenger med fargevalget da?
Dirty Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Skrevet Juni 15, 2008 ser den andre bilen du har uttafor garasjen mangler et hjul er vel skruing for alle penga om dagen nå kommet noe lenger med fargevalget da? Hehe ja har må styre med fortiden har bmwn toyotan og hondaen , de 2 sist nevnte har mangellapp på Eu kontroll så holder på å bytte slitedeler på de har ikke tenkt så mye på det.
Dirty Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Skrevet Juni 15, 2008 hehe LMM er oppskrytt begynner å bli et skikkelig bygg dette nå Hehe takk takk. sviver faktisk strøkent uten Lmm men kjenner at den henger igjen når jeg drar på de første girene
Dirty Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Skrevet Juni 16, 2008 Merkelig ikke det har kommet noen kommentarer om at motoren min er en 325i og ikke 328i. 90% av alle de jeg treffer på som har bmw kunnskaper mener det er en 325. noen som ser feilen ?
///Mysild Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 jaha? men hvorfor batteriet framme? edit: det har vært en 4er ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå