Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva slags utstyr bruker du når du sandblåser? har du noe bås å stå i? jeg prøvde meg en gang, men uten bås og skikkelig utstyr måtte jeg bare gi opp..

• Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det jeg bruker nå er en kompressor med sandblåse munnstykke osv. Har lagt felgen oppå en pall med plast rundt. Fungert så langt, men vi får se om jeg orker å sandblåse hele felgen. Tror det vil ta 100 år, konstentrere meg om senter og evt bare pusse mad papir bak på felgen.

Skrevet

det er veldig tidkrevende ja. hva slags komp. bruker du? er det en sånn liten biltemakomp. eller har du en skikkelig så du kan blåse en stund uten at den må stå og lade seg opp en tur?

går jo sabla mye sand på de greiene der og.

Skrevet

Det gjør det ja. Har en av de største biltema kompressorene, den greier det helt fint. Kunne godt ha vært litt bedre, men jeg trenger ikke stoppe og vente. Bare å blåse hele tiden.

Skrevet

Jo takk skal du ha ;)

Btw Hoem. Den kabelen du lurte på, det virket som om den gikk til en noen andre kabler inn mot kupeen. Skal se om jeg får tatt et bilde.

Skrevet

Dagbok Fortsettelse:

Geez, da har jeg vært ute å vasket bilen. Var storfornøyd helt til jeg begynte å studere litt rundt på bilen. HELVETTES SALT!

DSC00196.jpg

DSC00197.jpg

Steinsprut.

DSC00198.jpg

DSC00201.jpg

DSC00202.jpg

Alt det arbeidet er forgjeves og må gjøres om igjen til våren. Faen heller.

Neste update!]

Skrevet

Det blir jo ikje hull der da.. Du må bare lakke bedre. Ordentlig grunner. Bruk hammerite! Ser du bor ret atme meg. Hønefoss. Bor på Hadeland no æ! :D

Skrevet

Har bestemt meg for en hel lakkering av bilen. Skal få kjøpt meg noen rustfrie dører, bakluke og nytt panser muligens v8.

Men ja blir å gå over hele bilen igjen til våren, ned med tank, bytte foringer osv ;)

Kommer bilder av m5 interiøret i kveld btw, driver å laster dem opp nå =)

Skrevet

Det er poenget, Alle Facelift E34 har akkurat samme panser som "V8 panseret".

Altså ingenting forskjell på ett "V8 panser" og panseret til en facelift E34.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...