crizi Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 det er jo bare ett par timers jobb! og ny topp er billig... atpåtil må jeg antagligvis kjøpe nytt kjølesystem = billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 At min har for liten motor, den er for høy og ikke har sekser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 det er jo bare ett par timers jobb! og ny topp er billig... atpåtil må jeg antagligvis kjøpe nytt kjølesystem = billig det sa du ikke! du sa toppakning! og det er bare ett par timers jobb å bytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 At det lukter tåfis av klimaanlegget til tider..samt at setet knirker..clutchen knirker spray i AC rens; ) Det som irriterer meg mest med min bil er dekkene. Kjøpte nye dekk i fjor, og de har så brede spor/mønster at når jeg kjører på grusvei så setter småstein seg fast i dekkene og lager en sånn "klakk klakk lyd" når jeg kommer på asfalt. Utrolig irriterende. Må stoppe bilen og ut for å pelle småstein ut av dekkene. Noen kjærringråd på den? Ta noen heftige burnouts, så dekket er tilnermet -slicks- Da tror jeg du slipper det problemet: P Det som irriterer meg mest atm: -er at det ikke er vinter enda... -møkka dempere jeg er 100% nødt til å fikse.. -at jeg fant rust på v framskjerm i dag.. -jævela formel 1 "effektanlegg" (eksosklemme som sitter dårlig..) -at jeg ikke får på koppen til lysa på v.side .. : P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 at det jeg ikke vet hva som er feil med den nå. turbo drit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 "brukerfeil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 At det ikke er en E39 M5 Edit:Liten skrive feil i fylla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 e36 er jo stygt alikevell så det er jo like greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 at den ikke er ferdig enda, at den ikke har skilter, den jeg ikke lader mer enn0,5bar enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 e36 er jo stygt alikevell så det er jo like greit Selv om jeg dreit på draget og skrev helt feil istad(E36 istend for E39). Så er jeg helt enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 hehe bra vi er enige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 hehe bra vi er enige.. Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikrb Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 - At synkroniseringsringer er på tur. Blir fikset i løpet av uka. - Magnetinnslag eller noe på klimapumpa tikker... - Et gåent feste på bakfanger - Bakfanger er ikke m-tech - heller ikke frontfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 At den er så utrolig god å kjøre at jeg ikke har hjerte til å selge den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 At bakfangeren min er ødelagt og har vært det siden desember i fjor.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå