M|Fjeld Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 At e30en står uten skilt med en motor som viser seg å være vrang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 at den ofte når det er minusgrader på død og liv skal sette temp føler på -40 og bensinmålern til tom tank. irriterende elektronikk bugg. etter jeg har kjørt litt så er målerne oppe å går som vanlig. samtidig så nullstiller klokka seg også, lurer egentlig på om alt dette kan løse seg når jeg smeller oppi ett nytt batteri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Frontruta: 2x steinsprut, fiksa/plugga, og på vei hjem etter nr2. får jeg f*** meg en ny... = bytte rute.. Ratt/hjuloppheng/vinterdekk etc: voldsom risting i 80+ km/t, og bmw greier ikke finne feilen etter gjentatte ganger.. Generelt: bilen bruker "lang med stor L" tid på å bli varm, heller ikke funnet noe årsak til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 At den begynner å spinne på tørr asfalt i 6.gir når jeg gir gass! (...hmm, må skaffe breiere dekk...) Luksusproblem det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 At den ikke er en Porsche 993 Turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 At den ikke er en Porsche 993 Turbo! Sliter med det samme problemet her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 At det alltid dukker opp noe nytt. Jeg skriver vanligvis ikke dette, men her gjørt jeg ett unntak; "+1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Synes bilen har en merkelig vandring. Men orker ikke se på det før til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Synes bilen har en merkelig vandring. Men orker ikke se på det før til sommeren. Kan være lurt å ta en sjekk så det ikke er styrestag el. som er farlig slitt.. Vil nødig få deg i fronten hvis noe ryker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Har egentlig ikke noe å utsette på min tq, tror faktisk det er den beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Synes bilen har en merkelig vandring. Men orker ikke se på det før til sommeren. Hehe det blir fint ned Knardalsbakken hvis det hoppet av et styrestag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfy Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 At jeg mangler dørhåndtak på førersiden og litt rust på bakerste hjulbue.. Ellers er jeg strålende fornøyd, er en bil som alltid starter like lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikAak Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 At bakvinduet popper opp når jeg åpner bilen med nøkkelen. Skal forhåpentligvis få fikset dette hos Strandveien førstkommende tirsdag. Ellers...? Såre fornøyd! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirJB Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 For liten motor og rustbobler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Oljesvetting i motoren som gir "svidd oljelukt" i bilen, samt litt rust og slikt jeg ikke fikk fiksa før vinteren kom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå