Lairschu Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Det som irriterer meg er: -skinninteriøret har rifter -bilen min blir brukt som dørstopper av andre bildører -noen lagde fine riper i lakken min -jeg har ikke garasje til den -har stålfelger med noen veldig kule originalkapsler på -at jeg har hvite blinklys foran, men oransje bak enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Irriterer meg over at det er så flaut dårlig punch fra start på bilen min. E39 523i med Steptronic er ikke noen dragracer akkurat. Blir jo banka av VW-dieselbørser i lyskryss. Og så er jeg rimelig irritert over at AC-en lager ulyder på kaldluft. For ikke å glemme rust på dører og bagasjelokk. Og at venstre bakdør må smelles ekstra hardt igjen. Sist men ikke minst: Steinsprut i panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Irriterer meg at bilene mine har en eier med begrenset økonomi og tid for å holde på med dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 skal vi se....Tror at stagene mellom stabstag forran og støtdemper er ødelagt...fusker litt ved oppstart hver gang den står et par dager, vindusheisene forran fungerer bare hvert skuddår virker det som... også er det ikke en M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 At interiøret er "tidløst"..... Å til Hitokiri, har en bil til deg som ennå ikke har blitt parkert, men har parkert alt av Diesel Børser som har prøvd seg 330d Har 523 selv så jeg er vel enig i at de er litt sinkete av og til, litt irriterende, men prøv mot en Audi A6, 2,4 bensin automat, så kommer smilet!! Må jo være rettferdig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 E46 er gromt Hva skal du ha for den? Ble tatt av en Passat 2,4(2,5?) TDi i et kryss her i sted. Det vil si, jeg kunne tatt han. Dette krysset er to felt som svinger til venstre og som flettes sammen til én fil rett etter svingen. Passaten hadde innern, og hadde yttern. Det var ganske jevnt, og jeg ga ikke full pedal heller. Tenkte at det ikke hadde vært verdt å få fronten hans inn i bakre del av bilen min... 523ia har jo bra trøkk bare den er i fart, og du kan gire den ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 *dobbelpost slettet* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 E46 er gromt Hva skal du ha for den?Ble tatt av en Passat 2,4(2,5?) TDi i et kryss her i sted. Det vil si, jeg kunne tatt han. Dette krysset er to felt som svinger til venstre og som flettes sammen til én fil rett etter svingen. Passaten hadde innern, og hadde yttern. Det var ganske jevnt, og jeg ga ikke full pedal heller. Tenkte at det ikke hadde vært verdt å få fronten hans inn i bakre del av bilen min... 523ia har jo bra trøkk bare den er i fart, og du kan gire den ned Joda det er greit trøkk i fart som du sier, så vi skal vel ikke klage:) Nei 330 skal e ha 219000 for, har kostet på den snart 30 000, nye lykter, filter over turbo, fegler og dekk, også 4 nye vinterdekk, bakrutesenker, emblemer+ noe interiør stash... å den er STRØKEN, de som har sett den sier at den ser ut som NY, en eldre eier på den fra 02 til i år. Kan levere den med 220hk og 510nm uten tillegg i prisen også... Den går som en rakett... 2,5 tdi blir jo som en gammel Merc Benz Daisel.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 ØHM.... 219 000 for en 330D? Dem ligger jo på ca 300 000,- på finn? Jeg har jo SÅ lyst på en slik en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Irriterer meg at jeg alldri har hatt en BMW med 100% vibrasjonsfri forstilling. Ellers er det noe ulyder og knirking i interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Touring eller sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Sedan... lite bakrutesenkere på touring Å som sagt jeg har referanser på bilen, å jeg kan GARANTERE at den er STRØKEN! 1 ting, små steinsprang på panseret... lite sådann... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 ØHM.... 219 000 for en 330D? Dem ligger jo på ca 300 000,- på finn? Jeg har jo SÅ lyst på en slik en! Bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 hmmmmmmmm.......... jeg kan ikke si at jeg ikke er interessert Dette er en firedørs, eller? Hva er verdifallet på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 4 Dørs ja vi tar resten på pm, ellers ødelegger vi jo bare tråden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå