isanfa Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Trenger hjelp folkens. Skal ha meg nye felger. Men det er jo et hav og velge i der ute. Problemet er at jeg ikke vil ha noe alle andre har. Og med valsing, bør det vel være kant felger. Har sett biler på nett med fine felger, men når man ikke vet hva de heter er det lite hjelp i et bilde. Åpen for alle forslag. Vet du om en felg som du synes passer, så sleng inn et bilde eller et felg navn. De skal på denne bilen. Så kom med forslag folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mai 16, 2008 Share Skrevet Mai 16, 2008 Hvilken prisklasse snakker vi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2008 Pris er ikke så viktig. Dyr bil, dyre felger. Viktigste er at de passer bilen. Så er bare og komme med forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 16, 2008 Share Skrevet Mai 16, 2008 BBS CH synes jeg passer på E46 i vertfall vet ikke hva du synes om de men her er vertfall et par bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 16, 2008 Share Skrevet Mai 16, 2008 Fine felger ja Men tror ikke det blir aktuelt med tanke på hva han ser etter Problemet er at jeg ikke vil ha noe alle andre har. Og med valsing, bør det vel være kant felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 16, 2008 Share Skrevet Mai 16, 2008 BBS RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mai 16, 2008 Share Skrevet Mai 16, 2008 DPE R16, step-lip: DPE R06, step-lip: Iforged Essen, reverse lip: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 16, 2008 Share Skrevet Mai 16, 2008 Kjøp slike Schmidt felger som sto på den tidligere, bare i 19" Ellers leverer jo Superstar mye gromme felger, særlig Superstar Grandeur: Den har bestandig vært en våt drøm for meg.. EDIT: Legger til et bilde av en E46 med slike i 19", ukjent bredde; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2008 Helt riktig. Men det hadde vært et alternativ med de hvis jeg hadde klart M3 inpresset bak som er 20. Da får man en fin dybde i senter som gjør seg bra. Men klarer max ET 27-28 på 10,5" felg. Fine felger ja Men tror ikke det blir aktuelt med tanke på hva han ser etter Problemet er at jeg ikke vil ha noe alle andre har. Og med valsing, bør det vel være kant felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2008 Disse hadde jeg veldig sansen for. Finnes de og få kjøpt i Norge?? Iforged Essen, reverse lip: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2008 Var fine de schmidt hjuøa eg hadde. Men de ser så veldig småe ut selv i 18". Var og så på disse superstar felgene idag på Autovulk. Men synes ikke de var verd prisen. Kjøp slike Schmidt felger som sto på den tidligere, bare i 19" Ellers leverer jo Superstar mye gromme felger, særlig Superstar Grandeur: Den har bestandig vært en våt drøm for meg.. EDIT: Legger til et bilde av en E46 med slike i 19", ukjent bredde; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2008 Pole position kunne skaffe disse til meg. Er disse 3 jeg vurderer nå. Synes de er meget fine, men er ikke sikker på hva som passer best. http://www.wheelsnext.com/images/wheels ... hs_2_W.jpg http://www.wheelsnext.com/images/wheels ... hs_2_W.jpg http://www.wheelsnext.com/images/wheels ... hs_2_W.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 16, 2008 Share Skrevet Mai 16, 2008 Likte best de øverste...! Men da de MÅ ha dyp kant for at de ska være kule... hva med disse? Dpe r-07? Mye fete felger fra DPE... Jeg syntes egentlig at slike krysseike felger er litt oppbrukt. Er veldig begrenset hvor forskjellige de kan bli.. Veldig åpne felger med smale eiker er heller ikke noe jeg liker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Mai 16, 2008 Share Skrevet Mai 16, 2008 Du må ikke ha svarte felger hvertfall.. Ser du det? BBS CH hadde vært perfekt på din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2008 Er vel derfor jeg vil ha nye igjen:) Du må ikke ha svarte felger hvertfall.. Ser du det? BBS CH hadde vært perfekt på din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå