jon///M Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 hei, har for noen dager siden hentet meg en 90mod alpinahvit m5 i sverige. har forstått det som at denne fargen er litt sjelden/uvanlig. noen som vet hvor menge alpinahvite m5er det fins i norge, både org og ombygde. og hvis noen har bilder av noen fete hvite m5er så kan de slenge ut slik at jeg kan se va som kan bli fint på denne bilen iht felger,senk,lykter,toning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Nå er jeg ikke helt enig i felgene som står på denne første, men bytte til hvite/røde lys er et must Og kanskje nytypen M5-speil. og en til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2008 har liggende sorte hella de lykter, blink og tåkelys. tenke kanskje de kunne bli bra med hvit bil, min bror tipset meg om noen breyton lignende felger som kanskje kunne bli bra. en ting er ivertfall sikkert, merket på bakluka og grillen skal bort! gud og enverman trenger ikke vite hva som nettopp passerte dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Skjørtene forsvinner litt når de er sorte. Hva med å lakkere hvit helt ned? Mange som har en-farget e34, noe som jeg synes er penere på biler der skjørtene er sorte. Så klart, det er pent uansett. Men kunne hvert en fin vri. Sorte de-lykter er pent ja. Sorte helle bak og, eller? Gratulerer med en bil jeg drømmer om hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2008 har sorte lykter fram, ska handle org bak med sotete blink hvis jeg går for det. brosjan vil ha meg til og gå for org lykter med oransj blink da det er nesten ingen som kjører slik. takker, bilen er ikke klar enda, motor skal ut til uka og sendes inn til muligens emm eller autotrim i trheim for overhaling og kanskje trim med kompressor. får se hva lommeboken takkler. bilder av bilen kommer når jeg kommer heim fra sjølingan på stjørdal. fet bil du har i avatarn din foresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Om dette er noen M5 hvet ikke jeg, men strøken er den hvertfall;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2008 ble veldig mye hvitt på den siste, liker at det er litt brytning med sorte skrapelister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Har lest om bilen din på den svenske siden. Hadde vært synd å bygge om en original alpinehvit M5 da de er sjeldne, så synes du burde betale avgiftene med et smil Personlig liker jeg de originale M5-felgene, selvom de bare er 17". M-aerodynamik-speil og Eisenmann-eksosanlegg er jo en god start... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Må få lagt ut noen bilder da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2008 skal få ut motor å få den til og svive først så får jeg se om karoseriet er bra, isåfall blir den påskiltet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2008 bilder kommer i kveld når jeg har rotet meg hjem til værdaln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2008 da kommer bilder. jvis jeg klarer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå