Søreng Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Var i dag banetreff på revebanen i rogaland med frikjøring/førertrening for medlemmer i BMWCCN. Mye gromme biler møtte opp og mange som kjørte. Noen satset mer enn andre, men regner med alle hadde det morro Her kommer noen utvalgte av mine bilder (fikk tatt ca 250stk, så gidder ikke laste opp alle) *BILDER* Mange som dukket opp for litt skremming av dekk og biler en tidlig søndagsmorgen. Ikke dårlig med 67 % M-biler på ene siden av huset Mange pene biler ute på banen. E90 320si E36 M3 Sedan Mini Cooper (S?) E46 M3 E46 325 Clubsport E92 335i (brukbart modifisert for banekjøring ) som jeg desverre ikke fikk bilde av på banen E36 318is Godkjent for rally. Var også en intens kamp mellom disse. E30 M3 og en tilnærmet original E30 318is E36 M3GT Fikk også prøvd min utpå E46 320ic Men måtte vike da Tommy kom i speilet Som fortsatte i kjent og god publikumsvennlig stil. Som andre også ville være med på... Ble også noen snurringer i løpet av dagen (inkl meg selv), men fikk bare fanget Tommy sin på bilde. Men tar ikke det så nøye og velger heller og røyklegge de to andre M3'ene som prøver å komme forbi Så det var det, en liten bildeserie fra dagens treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Clubsporten min er 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Artig med rapporter Var det mye folk å så på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Det var en kjempeflott dag på revebanen, å jeg fikk vel kjørt ca 80 runder. Jeg ga Falken Azenis dekkene rimelig med bank, men det var minimalt med slitasje på den, så jeg må si de fungerer bra. Den rallyriggede E36, er Gaute sin 318is, å den sølv E30, er en (tilnermet) orginal 318is. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2008 Da skal det meste være endret på. Si ifra ved flere eventuelle feil Dagen var kjempefin og ga veldig mersmak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 så ut som et flott treff:) viktig med mye publikumsvennlig kjøring:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 artig skulle ønske vi hadde en ordentlig bane her nede men kommer oppover til stavanger til helga som kommer, håper mange stiller på treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 Den hvite E92'n er nok ikke mer rigget en de fleste andre bilene du har bilder av Fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 Den hvite E92'n er nok ikke mer rigget en de fleste andre bilene du har bilder av Fine bilder! Det er ikke mangen biler av denne typen her til lands, med samme oppgraderinger som denne. Den har følgende oppgraderinger: Quaife diffsperre PSS9 understell K-Mac tårnlager 4 punkt seler Lette OZ felger med R dekk Short shift 335i motoren er fåreløpig urørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 Okay! Men synest fortsatt det å kalle den banerigget er å ta litt hardt i Men uten tvil en av mine absolutt drømmebiler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2008 Kan kanskje være enig i at å skrive banerigget er å ta i. Derav spørsmålstegnet bak. Visste om de fleste av de oppgraderingene som ble nevnt her. Kan jo om ønskelig endre det til "delvis banerigget", eller letter modifisert eller noe i den duren om det er ønskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenam Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Den hvite E92'n er nok ikke mer rigget en de fleste andre bilene du har bilder av Fine bilder! Det er ikke mangen biler av denne typen her til lands, med samme oppgraderinger som denne. Den har følgende oppgraderinger: Quaife diffsperre PSS9 understell K-Mac tårnlager 4 punkt seler Lette OZ felger med R dekk Short shift 335i motoren er fåreløpig urørt. Takk Tommy, men ikke glem: Yellowstuff R bremseklosser H&R krengestag fremme og bak og veldig snart Gruppe-M karbonfiber luftinntak (som er i posten en eller annen plass mellom England og Norge....) Banerigget er nok ikke riktig nei, men brukbart modifisert for banekjøring i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 Da er et endret til brukbart modifisert for banekjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Ser veldig moro ut! Positivt overrakset over at flere velger den brede og riktige kjørestilen på en slik trang bane E92n var nice. Ganske spesiell fargekombo på felgene dine og Tommy! Ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 pent oppmøte. men er ikke slik alternativt sporvalg du valgte her tommy "forbudt" på bmwccn-treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå