///Mysild Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Skrevet Mai 22, 2008 oki, vi har nå et problem... men det løses lett... blir litt stress, men går fint... jeg lager en hamachi konto til, der carebear og sammy er de eneste som får lov til å være, alle andre må logge seg av og på dvs, hvis du ikke spiller så sletter du deg fra den serveren!! og logge inn nestegang... slik må vi gjøre det for at alle kan spille sammen når ikke jeg eller sammy er der... den heter racingbimma med passord racing
carlhaakon Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 kompelisert a gitt men legg ut her hver gang dere spiller da så kan folk se når vi skal spille og slikt
-Sammy Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Ja det ble litt komplisert nå.. Vi må altså gjøre det slik at dere får sette opp server selv, når ikke jeg eller ///Mysild | aka carebear er her. Vi har desverre ikke andre løsninger nå Bimmersgutta serverene blir stående, dere kan fortsatt bare vær der dere er nå. Disse serverne blir brukt når enten jeg eller ///Mysild er her og kan sette opp server. Vi sier ifra her i tråden om når vi setter opp storserver på disse.
carlhaakon Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Ja det ble litt komplisert nå..Vi må altså gjøre det slik at dere får sette opp server selv, når ikke jeg eller ///Mysild | aka carebear er her. Vi har desverre ikke andre løsninger nå Bimmersgutta serverene blir stående, dere kan fortsatt bare vær der dere er nå. Disse serverne blir brukt når enten jeg eller ///Mysild er her og kan sette opp server. Vi sier ifra her i tråden om når vi setter opp storserver på disse. hmm jeg har spilt på server der jeg uten at noen av dere var der spilte i vertfall med clausfox og en til
-Sammy Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 eehm.. sikker på at ikke jeg (samuel) eller sondre var der ? For hvis du ikke har lagt til noen annen ip i m3 challenge så skal det ikke være mulig.
carlhaakon Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 hosta og ga ipen til clausfox men det kom da inn en anna en fra hamchi som ble med
Dirty Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 får å gjøre det enkelt spleiser dere bare på en lisens til hamachi så kan dere ha maaaange på samme. meen alle spillene jeg har til xbox er gratis lastet ned. så blir det samme, bare Utstyret for å bruke spille jeg måtte betale, så blir det samme som pc
-Sammy Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 hosta og ga ipen til clausfox men det kom da inn en anna en fra hamchi som ble med aha Det er jo dette vi mener at dere selv setter opp server og sierifra her i tråden om hva dere heter i hamachi. Slik kan dere kan spille selv om ikke jeg eller ///Mysild er her Var ikke clausfox som ga han ipn da ? får å gjøre det enkelt spleiser dere bare på en lisens til hamachi så kan dere ha maaaange på samme.meen alle spillene jeg har til xbox er gratis lastet ned. så blir det samme, bare Utstyret for å bruke spille jeg måtte betale, så blir det samme som pc Problemet er at -alle- brukere må ha Premium, er ikke vits i at kun host'en har det. Er kun når brukerne selv har det at vi kan vær flere på samme server.
carlhaakon Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 okei men da er det jo ikke så stort problem egentlig jo vi bytta på litt
///Mysild Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Skrevet Mai 22, 2008 du er på en server på hamchi carl, men vi har to, og det er noen stykker på den andre også, og hvis dere skal spille sammen hva skjer da? jo det går ikke... derfor har vi en racingserver
carlhaakon Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 du er på en server på hamchi carl, men vi har to, og det er noen stykker på den andre også, og hvis dere skal spille sammen hva skjer da? jo det går ikke... derfor har vi en racingserver skjønner men vi fikser vel det etter hvert
sondre Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Ups, login failed "Invalid username/password" på ip: 5.115.323.117 racingbimma/racing Er det fullt
///Mysild Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Skrevet Mai 23, 2008 hmmm... kan være den var full i gårkveld... men jeg er ikke på no m3 kjøring i helgene, så da får dere ta spørsmål med sammy
-Sammy Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Ser da ut til at han kom seg inn ? Sondre: Er det ikke deg da "sondre_bimmers" ?
sondre Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Ser da ut til at han kom seg inn ? Sondre: Er det ikke deg da "sondre_bimmers" ? Stemmer det, jeg kom meg inn på hamchi og så to brukere/maskiner der, men det var når jeg prøvde logge meg på network i M3 challenge ved å adde IP adresse og bruke brukernavn og passord at jeg fikk beskjed om at det var ugyldig. Brukte dataene som stod i mitt forrige innlegg. Så jeg fikk aldri spilt med andre enn meg selv i går PS. jeg prøvde å adde begge IP adressene som var synlige i hamci med samme resultat i tillegg til å prøve brukernavn og passord nevnt i starten av denne tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå