-Sammy Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Aha du mener brukernavn og passord i selve spillet ja. Det er ikke der du skal skrive inn "racingbimma" og "racing" (eller evt. "bimmersgutta" og "bimmers") Det skriver du kun for å komme deg inn på hamachi serveren. Og det har du greid Når du skal inn på en server i selve spillet må du logge inne med brukernavnet og passordet ditt. Altså det du selv har laget i spillet. For å lage dette må du gå på "Internet" også trykke "register" så fyller du inn det brukernavnet og passordet du vil ha og trykker ok eller hva det nå er. Så går du tilbake til hovedmenyen og går inn på "Local Network" igjen. Så er det bare å adde ip'n igjen, også logge inn med brukeren du nettopp laget. Ja og foresten, hvis du vil se alle som er med i nettverkene i hamachi (du sa du så kun 2 stk) Så går du inn på "Configure Hamachi" også "preferences" gå så til "window" og se om det er huket av på "hide offline network members" hvis det er haket av der så vil du ikke se alle som er med i nettverket, men kun de som er online. Fjern haken så vil du se alle
sondre Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Da prøver jeg igjen i kveld hvis jeg får tid, på den korrekte måten - som også sikkert er godt beskrevet i denne tråden tidligere også...
-Sammy Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Hehe ingen problem, desto flere vi er å spille desto bedre
///Mysild Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Skrevet Mai 23, 2008 konge blir mye spilling til uka føler jeg hehe...
sondre Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Jeg vil, men får bare beskjed om "no games availiable"
Arild G. Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 får ikke til dette hvilke ip adresse skal en bruke da? får også "no games availiable" okke som
sondre Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Er ikke sikker, men jeg lurer på om ikke -Sammy eller ///Mysild må være på og at det er deres IP som gjelder - jeg fikk ikke noen games når jeg prøvde på din Arild G.
-Sammy Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 God kveld folkens Hvis dere vil spille og verken jeg eller ///Mysild er på, så setter dere bare opp en server selv Bare si fra her i tråden om at dere(du) setter opp server, og også hva du heter på hamachi. Gå på Local Network, trykk "Host" og evt. juster innstillinger etter eget ønske. Da blir det det samme som om jeg eller ///Mysild skulle satt opp server
-Sammy Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Nå setter jeg foresten opp en server tut og edit: nede nå, var jo svært få som kjørte ikveld ..
Morten1989 Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Vanskelige greier Skal prøve senere ikveld med ratt og pedaler
Stramvaier Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Noen som er med å spille nå??? add meg på msn a. terjeasa@hotmail.com
andybooy Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 hær inne ble de ganske fort stille liksom;) ble man så fort lei av spillet?
///Mysild Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 nei, men har kanskje noe med at folk har andre ting å gjøre i helgene vaske bil feks, men i am back
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå