heineoen Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Fikk forresten første og andreplass (rygging) på pressisjonskjøringa med busstroppen i Garden i dag.. STOLT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanserRypa Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Har sota facelift LED baklyktene mine også nå Sorry elendig bildekvalitet.. Ødelagt andre N82 telefonen min nå Oi, dette blei noe anna Nice!... skal du/dere på gatebil i helgen foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 ble nice det der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Gatebil blir vel droppet til fordel for sverigetur neste fredag med påfølgende Spa opphold i fredag og BMWCCN treff lørdag og søndag, med bankett på kvelden Ja, har blitt så fin på det jeg vett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 Hehe, skulle gjerne vært på gatebil jeg, men er vist på jobb:( får ta det igjen på juli og september treffet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Takk Har koblet kjørelys i bagasjelokket også nå, slik BMW leverer de med faceliftlykter.. Må få tatt bilder igjen snart.. Ble ikke denne gangen, men jeg skal på Gatebil juli treffet, ingen tvil om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Endelig fått meg ny mobil så nå blir det bilder igjen framover! Så mange kjente biler fra forumet på Gatebil i helga ja! Selv var jeg der med den ny polerte gamle bilen... Montert LED tåkelys, leksus baklykter og sota sideblinkere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 neon er, rett etter fiat multipla, den styggeste bilen jeg vet om ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Og du har ikke gjort den bedere: Sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 Vell.. alt er relativt, men samenligne den med Fiat Multipla var wayoff!.. Rimelig, sprek, god på veien og mye utstyr.. Neon var en god første bil det, men er noe helt annet en Bmw'en jeg har nå ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 ikke noe sammeligning, men plassen etter på lista bare hehe sikkert ok bil, men den ser ut som en frosk med de lyktene foran ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 Hehe.. Joda.. Hadde angel eyes på den før da, men var så dårlig lys med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 så bedre ut med AE, for de orginale lyktene er fæle hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 Er på leting etter øyelokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 Tok noen nye bilder av nyvasket bil i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå