Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hallå.. sorry asså men det hadde jeg glømt helt føre jeg fikk beskjed av en kamerat om denne tråden... men det frister ikke akuratt så veldig mye og sitte inne forann en pc på denne tiden av året så er ikke så aktiv for tiden

jeg fikk nytt nr for ett par mnd siden så ekke rart du ikke har fått tak i meg

ring/sms 98630606 så blir vi enige... men siden det har tatt så forbanna lang tid så får du med ett gratis e34 glassfiber panser på kjøpet.. da håper jeg det gjør saken litt bedre i allefall

Skrevet

Meget bra, Eika! :D

Godt det finnes folk som deg, som viser at vi fortsatt er menneskelige, og dermed også kan ordre opp! :)

*Vennlig klapp på skulderen til*

Skrevet

det sier seg selv atte jeg må ordne opp når jeg har driti meg ut.. du skal i hvertfall ikke angre på atte du vært så tolmodig steffen

håper folka er enige atte ett splitter nytt e34 facelift glassfiber panser er ett godt plaster på såret når det har tatt så lang tid

Skrevet

Dette liker jeg. Hadde vært kjipt om Hafsmo hadde tapt over 10k..

Og ikke minst legger det en demper på bruktsalg generelt når slikt skjer.

Men bra det blir løsning :)

Skrevet

oi, her hadde det jo skjedd mye. fikk nesten dårlig samvittighet for å ha laget tråden, men den fungerte ihvertfall. ;)

godt å høre fra deg igjen Eika! :D det må jeg si var en lettelse. begynte å bli skeptisk når jeg ikke fikk tak i deg på telefonen.

skal ta kontakt så ordner vi dette. :)

Skrevet

Dette er meget bra og denne historien viser; som jeg var inne på i mitt tidligere innlegg, at man i noen sammenhenger bør ta det litt rolig i svingene.

• 2 months later...
Skrevet
Here we go again?

Får med bagasjelokk i glassfiber neste gang da. :lol:

Nei spøk til side, kjedelig greier når det blir slik men alt kan jo ha sin logiske forklaring selvsagt også? (sykehus etc..). Forklaring burde iallfall være god denne gangen syntes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...