Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 394
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
  Kristian skrev:
noe nytt her da?

nei det har ikke skjedd så mye i det siste, det har vert grisekalt i trøndelag en stund og uten noe varme i garasjen så har det ikke fristet så mye og gjøre noe. men jeg har begynt og skifte tak trekk da. til orginalt sort. og det blir vel bestilt en del snaxs hoss bjørnstad bil over jul vil jeg tro.

ingard skrev:
Sykt grom denne har blitt. Rått!

tusen takk :)

Tzunami skrev:
Dette var en grom kjerre! Vil ha flere bilder :D

Hvor holder du til i landet forresten?

tusen takk :) det blir vel ikke så mye bilder før vintern er færdig, da bilen står i garasje. holder til i trøndelag :)

///FredriK.S skrev:
DRØY bil!

Wow. ble utrolig tøft med blanding av hvit lakk, sorte DE-lykter, shadowline og ellers sorte dataljer.

Nammm :P

Flere bilder takk :D

takk takk :) jeg ble veldig fornøyd selv med hvit bil med sorte detaljer. tror det blir enda grommere når jeg får tak i hartge felgene jeg skal ha på den :)

Lapin Kulta skrev:
Faen for en rå bil! :D

tusen takk :) blir vel enda bedre med skikkelige hjul og siste gobitene til motoren :)

Skrevet

Hvordan går motoren etter strokingen? stor forskjell fra orginal? :)

Venter spent på hvordan min s38b38 stroker blir når den blir ferdig

Skrevet

Ja det lurer jeg også på?

Fikk du noengang bremsa denne?

På PPF bremsa dem en 3,8 med standard slag og borring til 343 hester på hjula med 12:1 stempler og 292 kammer, vipec sprut, ellers alt originalt, hva slags spec er motoren din?

Har du datasprut?

• 3 weeks later...
Skrevet
  h0pen skrev:
Hvordan går motoren etter strokingen? stor forskjell fra orginal? :)

Venter spent på hvordan min s38b38 stroker blir når den blir ferdig

nå har jeg aldri prøvd en orginal selv. men en som satt på med meg som har kjørt en del orginal 3,8 sa at min jikk vesentlig mye bedre. men da fjuska min litt og da. (pga at jeg ikke hadde katalysator)

rakett skrev:
Ja det lurer jeg også på?

Fikk du noengang bremsa denne?

På PPF bremsa dem en 3,8 med standard slag og borring til 343 hester på hjula med 12:1 stempler og 292 kammer, vipec sprut, ellers alt originalt, hva slags spec er motoren din?

Har du datasprut?

den er ikke bremset enda. da jeg skal inn til bt til sommeren så har jeg bare prøvd den med org 3,6 styring. så langt har det fungert fint, men nå skal den få datasprut så fort bt sier den er OK.

skal bestille electromotive datasprut ganske snart nå, må bare få overtatt huset jeg har handlet først.

det står noe specs på første side.

ellers så har jeg satt inn katalysator igjenn, litt fordi jeg skal på bt med bilen og litt pga at den fjusket litt ved akselerasjon uten denne..

coilover'ene er blitt justert opp slik at bilen er høøøy nå..

og tak trekket som jeg har gruet meg til og bytte lenge nå holder jeg på med i dette øyeblikk.

Skrevet

hmm.. får se nermere på det til sommeren. den fjusket ivertfall ikke før jeg fjernet katalysator..

fredriko skrev:
sykt :D

takker :)

Skrevet

satte inn en ny en i sommer så jeg tror ikke det skal være den heller. med mindre det er noe feil med den nye..

• 3 weeks later...
Skrevet

da har jeg bestilt mer deler fra koed, derfor av venter jeg enda litt til med datasprut. men iogmed at jeg ikke kan montere datasprut før til sommeren uansett så er ikke dette noe hast.

av deler så ble det bestilt:

nytt utløserlager, jb racing alu svinghjul (3,63kg), sachs racing trykkplate, sachs racing clutch lamell og tårnstiver forran.

• 3 weeks later...
Skrevet

Da har det kommet litt deler :D

jb racing alu svinghjul

ewbvdf2cfelx11omf60p.jpg

sachs racing clutch lamell

96h37p3d2u5xkxnm3d9z.jpg

sachs racing 765 trykkplate

v5iy4d7l9zrrnbe4hcov.jpg

alu tårnstiver

olpxyb6oe2m8aoz3quur.jpg

polerings middel for alu samt lakkfjerner. skal høyglanspolere felg kant.

evi7e9gz8bl3j9zgb6e5.jpg

Skrevet

ser bra ut det der :D har du bestillt utløserlageret som bygger 5mm mer enn orginalt?

Koed anbefalte dette til meg, men jeg satt på orginalt.. noe som har ført til mye rasling fra utløserlageret :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...