Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 394
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

har ikke hørt noe om motoren enda nei, men bruttern jobber i trondheim så han skulle ta seg en tur ettervert når han fikk tid og høre hvordan det jikk.

• 2 months later...
Skrevet

Får kjøpt esterolje hos mange forskjellige grossister..

Hvem jobber du for ? Jobber selv for Carrier: )

Bilen så fet ut : )

Skrevet
Får kjøpt esterolje hos mange forskjellige grossister..

Hvem jobber du for ? Jobber selv for Carrier: )

Bilen så fet ut : )

hei, jeg jobber for kjøleteknikk midt norge på sparbu. wurth eller sløcher møller skal kunne skaffe olje til meg (skal vere en spesiell type olje på ac kompressor i bil).

ellers en liten uppdate i dag da. ny ac kondensator og tørrefilter kom i posten i dag.

samt 2x83mm eisenmann eksos er på vei;)

har også vert i kontakt med autotrim, di hadde ikke åpnet motoren enda (sikkert travelt hoss di) men di skulle åpne den i løpet av 2-3 uker så skulle jeg få høre, men har allerede planene på gang, slik jeg ser det nå blir nokk planen:

komplett eisenmann, slipa veiv (muleig jeg bytter til 3,8 veiva vis den er sterkere), borret, smidde stempler, smidde h-profil råder, portet topp, nye lager, nye pakninger, datasprut (spørs hva autotrim anbefaler), råere kammer, nytt register, ny oljepumpe, +++ div andre forstekninger i topp og slik. håper og klare rundt 400hk med dette.

(bremser skal også oppgraderes!)

ellers har jeg blitt inspirert av tommy her på forumet som renjorde en m3 gt under, så det blir vel litt shinings der tenker jeg.

Skrevet

flere deler er bestilt, bla baklykter, motorfester, leter etter kw understell til en grei pris og nye bremser

• 3 weeks later...
Skrevet

Der fant jeg tråden din :wink:

Blir bra dette, måtte du gi mye for eisenmann potta?

kunne tenkt meg en til GT'n selv :)

Bilen så jo grom ut, blir morro å se den når den blir skrudd sammen :)

Skrevet

kjøpte potta av en i oslo, han hadde ikke brukt den, lå ny i eske. 5500 + at søstra bor der så hun hentet den og kjører den til meg neste helg.

bilen blir vel flyttet fra der den står nå til hjem hoss meg på verdal i morgen slik at det ikke blir så langt å dra hver gang jeg har tid til og skru.

Skrevet
kjøpte potta av en i oslo, han hadde ikke brukt den, lå ny i eske. 5500 + at søstra bor der så hun hentet den og kjører den til meg neste helg.

bilen blir vel flyttet fra der den står nå til hjem hoss meg på verdal i morgen slik at det ikke blir så langt å dra hver gang jeg har tid til og skru.

ok :)

Skrevet

så det ble en aldri så liten råne runde på M5'en tidligere i kveld også :wink:

vel å merke ikke for egen maskin men :)

Skrevet

hehe, stemmer det. huyndain måtte trå til som trekk vogn. den står nå trygt i garasjen så jeg må vel begynne og pussle litt med den i morgen.

Skrevet

da er bilen i hus, har begynt og renjøre motorrom, baklyktene er også byttet med noen med mørke blink. eisenmann pottat kom i hus i dag og den er GROM!!:) skal få tatt noen bilder i dag

Skrevet
da er bilen i hus, har begynt og renjøre motorrom, baklyktene er også byttet med noen med mørke blink. eisenmann pottat kom i hus i dag og den er GROM!!:) skal få tatt noen bilder i dag

høres bra ut :)

Skrevet

Autotrim er treige, har selv hatt de til noe topparbeid, skikkelig arbeid gjør de og faktisk til en grei pris, ikke noe med det, men ikke kvi deg for å mase litt på de om hvordan det står til med motoren din:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...