///christian Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Sikkert glemt og skru på gassen Hørt noe mer ifra motoren?
jon///M Skrevet August 8, 2008 Forfatter Skrevet August 8, 2008 har ikke hørt noe om motoren enda nei, men bruttern jobber i trondheim så han skulle ta seg en tur ettervert når han fikk tid og høre hvordan det jikk.
Gjest Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Får kjøpt esterolje hos mange forskjellige grossister.. Hvem jobber du for ? Jobber selv for Carrier: ) Bilen så fet ut : )
jon///M Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Får kjøpt esterolje hos mange forskjellige grossister.. Hvem jobber du for ? Jobber selv for Carrier: ) Bilen så fet ut : ) hei, jeg jobber for kjøleteknikk midt norge på sparbu. wurth eller sløcher møller skal kunne skaffe olje til meg (skal vere en spesiell type olje på ac kompressor i bil). ellers en liten uppdate i dag da. ny ac kondensator og tørrefilter kom i posten i dag. samt 2x83mm eisenmann eksos er på vei;) har også vert i kontakt med autotrim, di hadde ikke åpnet motoren enda (sikkert travelt hoss di) men di skulle åpne den i løpet av 2-3 uker så skulle jeg få høre, men har allerede planene på gang, slik jeg ser det nå blir nokk planen: komplett eisenmann, slipa veiv (muleig jeg bytter til 3,8 veiva vis den er sterkere), borret, smidde stempler, smidde h-profil råder, portet topp, nye lager, nye pakninger, datasprut (spørs hva autotrim anbefaler), råere kammer, nytt register, ny oljepumpe, +++ div andre forstekninger i topp og slik. håper og klare rundt 400hk med dette. (bremser skal også oppgraderes!) ellers har jeg blitt inspirert av tommy her på forumet som renjorde en m3 gt under, så det blir vel litt shinings der tenker jeg.
jon///M Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 flere deler er bestilt, bla baklykter, motorfester, leter etter kw understell til en grei pris og nye bremser
Olelink Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Der fant jeg tråden din Blir bra dette, måtte du gi mye for eisenmann potta? kunne tenkt meg en til GT'n selv Bilen så jo grom ut, blir morro å se den når den blir skrudd sammen
jon///M Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 kjøpte potta av en i oslo, han hadde ikke brukt den, lå ny i eske. 5500 + at søstra bor der så hun hentet den og kjører den til meg neste helg. bilen blir vel flyttet fra der den står nå til hjem hoss meg på verdal i morgen slik at det ikke blir så langt å dra hver gang jeg har tid til og skru.
Olelink Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 kjøpte potta av en i oslo, han hadde ikke brukt den, lå ny i eske. 5500 + at søstra bor der så hun hentet den og kjører den til meg neste helg. bilen blir vel flyttet fra der den står nå til hjem hoss meg på verdal i morgen slik at det ikke blir så langt å dra hver gang jeg har tid til og skru. ok
Ivanrogov Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Sorry OT, men er det noen av dere lokale som vet av noen som lakkerer felger? Pm
Olelink Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 så det ble en aldri så liten råne runde på M5'en tidligere i kveld også vel å merke ikke for egen maskin men
jon///M Skrevet November 4, 2008 Forfatter Skrevet November 4, 2008 hehe, stemmer det. huyndain måtte trå til som trekk vogn. den står nå trygt i garasjen så jeg må vel begynne og pussle litt med den i morgen.
jon///M Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 da er bilen i hus, har begynt og renjøre motorrom, baklyktene er også byttet med noen med mørke blink. eisenmann pottat kom i hus i dag og den er GROM!! skal få tatt noen bilder i dag
Olelink Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 da er bilen i hus, har begynt og renjøre motorrom, baklyktene er også byttet med noen med mørke blink. eisenmann pottat kom i hus i dag og den er GROM!! skal få tatt noen bilder i dag høres bra ut
DieselVegard Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Sorry OT, men er det noen av dere lokale som vet av noen som lakkerer felger? Pm Ikke helt lokalt, men Teknolakk i Fossegrenda (Trh) pulverlakkerer/lakkerer felger.
Stale_H Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Autotrim er treige, har selv hatt de til noe topparbeid, skikkelig arbeid gjør de og faktisk til en grei pris, ikke noe med det, men ikke kvi deg for å mase litt på de om hvordan det står til med motoren din:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå