jon///M Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 da står motorn av seg selv i motor rommet
ole_m7 Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Slipte de om 3,6 veiv eller ei 3,8 veiv for å få så mye mere volum?
jon///M Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 stroket veiva. flyttet sentret 8mm. også borret di til litt over 3,7. dette skal vist gji 4liter
ole_m7 Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Joda, veit hvordan man offsett sliper ei veiv men tok de utgangspunkt i 3,8 veiv eller 3,6? Pris på bare dette?
jon///M Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 det er tatt utgangspungt i 3,6 veiv. pris på kun dette er jeg usikker på da jeg har fått pris på komplett motor.
jon///M Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 bilder kommer vettu. har bare ligget og sovet noen timer nå. var helt utkjørt etter nattens runde. men har bare igjenn olje slanger/kjøler plenum, radiator og noen kjøle slanger så tror jeg den skal fyre:D skal ut igjen nå
///MPower Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 skal si du står på, når blir det testtur og tipper det er grom lyd nå og ikke minst bilder!!
jon///M Skrevet November 3, 2009 Forfatter Skrevet November 3, 2009 har fått sovet et par timer til igjenn nå (har vert lite søvn di siste dagene ) men nå skal jeg ut og starte den og kjøre den inn til den blir varm, så skal fangere og panser monteres. så blir det prøveskilt!!
jon///M Skrevet November 3, 2009 Forfatter Skrevet November 3, 2009 film kommer. og masse bilder. men nå skal jeg ut og kjøre litt først
jon///M Skrevet November 3, 2009 Forfatter Skrevet November 3, 2009 nå har den fått strekke litt på bena. skal bytte olje nå og fikse no lys og montere no deksel så ska det kjøres igjenn:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå