jon///M Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 skal uthøre om ny midlertidig lagringsplass fort som f... nå. blir nok og kjøpe eget hus innen veldig kort tid og da skal jeg ha skikkelig garasje med alarm!!
bmwkizn Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Skikkelig irriterende når ting ikke får stå i fred. det vet jeg alt om da M-stylinga på en E28 jeg hadde for noen år siden ble stjælt..Da var det en som ikke var grei å ha med å gjøre. men enda godt at bilen din var borte da de var der Koble strøm til porten (evt porthåndtak/åpner) .
R Andersen Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 r andersen her inne selger færdig laget, usikker på hvor god passform dn har da. Den har MEGET god passform, og holder høy kvalitet!
jon///M Skrevet November 12, 2009 Forfatter Skrevet November 12, 2009 r andersen her inne selger færdig laget, usikker på hvor god passform dn har da. Den har MEGET god passform, og holder høy kvalitet! dette liker jeg er den laget for og kjøre med lmm eller må man fjerne den og kjøre piggybak eller riktig sprut? og er den beregnet for konfilter eller sitter filtret i cf boksen? og den passer rett på en s38 i en e34 uten og måtte modifisere noe irundt? tenker da på bremskraft forsterkeren eller lignende..
jon///M Skrevet November 12, 2009 Forfatter Skrevet November 12, 2009 takktakk mathias er jo bare og stikke innom nå om du passerer en gang.
Torbjørn E39 Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 Ja er rått, men enda råere i real kan jeg skrive under på.
jon///M Skrevet November 12, 2009 Forfatter Skrevet November 12, 2009 da må du være med på en tur til sommeren en gang, den drar ganske greit også når skal du lage en tråd om 535en da torbjørn?
Torbjørn E39 Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 da må du være med på en tur til sommeren en gang, den drar ganske greit også når skal du lage en tråd om 535en da torbjørn? Tenkte å prøve å få tatt noen bra bilder først, men tråden kan da vel lages for det Første prosjekt på den er jo allerede unnagjort....
R Andersen Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 er den laget for og kjøre med lmm eller må man fjerne den og kjøre piggybak eller riktig sprut? og er den beregnet for konfilter eller sitter filtret i cf boksen? og den passer rett på en s38 i en e34 uten og måtte modifisere noe irundt? tenker da på bremskraft forsterkeren eller lignende.. Man kan sikkert få til å kjøre med LMM, men vil anbefale å kjøre med annet sprut. De fleste monterer konfilter på innsuget. Her har du bilde av innsuget montert på motor:
E28 TURBO Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 Dette er bakdelen med å bygge rått og dyre ting som folk vet om. Sett flere eksempler på dette. Er veldig glad på dine vegne at dette ikke ble nedtur, tenk om noen hadde fått igang den og enten stjælt den eller bare grisekjørt den til noe ga etter! Denne må du få låst, har lurt på strøm og selvskudd selv jeg, men kjipt hvis man glemmer av det.. hehe
jon///M Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 da er bilen flyttet og låst på unknowned location og jeg er i full gang med og lage et sett med gule lykter forran. skal prøve dette også og se hva som blir tøffest jeg tror dette blir den lengste vinteren noensinne. lenge og vente til sommeren for og kjøre igjenn ja..
jon///M Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 lørdagen som var skulle jeg til plassen hvor bilen står vinterlagret for og starte den slik at den fikk gå seg varm skikkelig.. helt til jeg oppdaget at bilen var tom for strøm og dørlåsen sto i deadlook.. skikkelig lurt fant jeg ut! jeg mistet da litt motet for og gjøre noe mest pga at d var -15 eller noe så jeg frøys på plasser jeg ikke viste jeg kunne fryse meen i dag var jeg dit en tur igjenn for og få låst opp bilen, for og gjøre dette måtte jeg få gjitt bilen strøm på en måte.. med startkabler til gjord og +en på starteren (etter en del mikkel!) så fikk bilen strøm og man kunne låse den opp igjenn på med et sett startkabler på di riktige plassene og bilen startet fint. etterhvert som den ble driftsvarm og den kunne få litt turtall kjente jeg hvor mye jeg lengter til sommeren! når jeg var færdig så ble batteriet tatt ut og tatt med hjem for ladning, mens bilen ble låst, men ikke i deadlook jeg kommer ikke til og gjøre den tabben igjenn
jon///M Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Skrevet Januar 3, 2010 da har jeg starte med bestilling av div understellsdeler blir og bestille opp en hel masse deler og lar di ligge til jeg kan begynne og bytte alt samtidig. men det jeg enda ikke har bestemt meg om er dempere fjerer.. kw v2 frister mest.. men pga pris så vurdere jeg og bestille fk kønigsport istede.. disse har jo justerbare koni dempere di også..
///MPower Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 jeg også hadde mest lyst på kw v2 men de koster jo svin! så bestilte fk konigsport til min, men har ikke montert ennå. tror ikke det er feil valg å ta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå