blackbmw Skrevet Juni 19, 2010 Skrevet Juni 19, 2010 Kult! Rå motor! vært artig å sett film der du kjører også da
jon///M Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Skrevet Juni 19, 2010 da har jeg fått heist opp nakkestøtene ivertfall og løstnet dekslene under der. men hvordan får jeg så opp selve nakkestøttene??
jon///M Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Skrevet Juni 19, 2010 Kult! Rå motor! vært artig å sett film der du kjører også da det kommer nok når jeg bare får bilen ned på bakken igjenn. må vel ta den med en tur til gammel bygda også
jon///M Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Skrevet Juni 19, 2010 jeg vet det er slik på manuelle nakkestøtter. men jeg har el justerbare i høyden.. er det samme der og? vil helst ikke ødelegge dette for det tror jeg ike er billigt..
Olelink Skrevet Juni 19, 2010 Skrevet Juni 19, 2010 Nakkestøttene forran eller bak du tenker på Jon ? Forran er det bare å dra, samme på min. Bak tror jeg du må av med sete-ryggen. Om ikke annet så ser du da hvordan det er festet.
jon///M Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Skrevet Juni 19, 2010 det er bak ja. men jeg må ta ut nakkestøttene for og få ut baksetet..
jon///M Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Skrevet Juni 19, 2010 da kom endelig nakkestøttene ut har prøvd og dratt forsiktig før i dag, men ettersom jeg var litt usikke på hvordan el justeringen satt fast så turte jeg ikke og bryte. men jeg fant ut at jeg heller skulle prøve og ta skikkelig i, og da kom di selvfølgelig men nå lurer jeg på en ting til. skal fjerne nivå reguleringen til fordel for coilovers. hvordan skal jeg fjerne og blende nivå rørene?
Olelink Skrevet Juni 20, 2010 Skrevet Juni 20, 2010 det er bak ja. men jeg må ta ut nakkestøttene for og få ut baksetet.. Stemmer det, de er jo tredd gjennom toppen på seteryggen, dumme meg Prøvd ut SV healer kit'et da? Vurderer å gå løs på framsetene idag jeg. Baksetet ble jeg meget fornøyd med iallefall.
jon///M Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Skrevet Juni 20, 2010 det er bak ja. men jeg må ta ut nakkestøttene for og få ut baksetet.. Stemmer det, de er jo tredd gjennom toppen på seteryggen, dumme meg Prøvd ut SV healer kit'et da? Vurderer å gå løs på framsetene idag jeg. Baksetet ble jeg meget fornøyd med iallefall. har ikke prøvd det enda. men har tatt ut baksetet og tatt det med inn i stua for og gå skikkelig over det ellers så er nivåreguleringen tatt ned nå, det jeg må finne ut nå er hvordan jeg skal få laget meg en bypass..
jon///M Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Skrevet Juni 21, 2010 da har jeg bestilt deler fra koed. det ble veeldig mye så jeg orker ikke skrive alt som var i den bestillingen, dere får heller vente og se men ettersom jeg skal bytte ut nivåreguleringen til fordel for coilovers så må jeg gjøre noe med hydraulikken til nivåreguleringen så da har jeg bestilt en servo pumpe fra 535i, uten nivå reg. utak. ellers så har jeg begynt og oppgradere litt audio i bilen. det skal ikke være noe stort som gjør at hele bilen står og rister når jeg spiller, men ren og fin lyd. så derfor ble den gammle slitte pioneer spilleren byttet ut til fordel for en ALPINE CDA-105Ri spiller, og ettersom det ikke di bakre høytalerne ikke var der lengere så ble det montert ALPINE SPG-13CS 2komponent sett. skal bytte forran etterhvert også og jeg kommer nok til og montere en liten forsterker på di en gang. har tenkt litt på en liten sub også.. bare for og få litt bass, men bagasjerommet er jo veldig lukket og det blir ikke aktuelt og ta ut skiposen og det. så jeg ser litt etter smarte løsninger og småe nok subber jeg kan bruke.. ellers så har jeg da måttet demontere baksetene for og få løstnet bakdemperene.. så da tok jeg di liksågodt med inn i stua og begynte og behandle di. tok desverre ingen bilder men jeg gjorde som følger: vasket over setene med klut og vann, renset di med cg leather cleaner, farget di så opp med sv leather healer og avsluttet med cg leather conditioner. restultatet ble veldig bra synes jeg selv, di var egentlig ganske strøkene fra før, men det ble mer sorte (sammenlignet før oppfarging og etter resultat, og da så di ubehandlede grå ut i forskjell!) og en del mykere og blankere en tidligere. og ikke minst så lukter di jo nesten som ny også skal prøve og få tatt noen bilder av bilen og små prosjektene med den i morgen og legge ut.
jon///M Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Skrevet Juli 1, 2010 da er jeg ivertfall ferdig med eksosen syns lyden ble litt for stille, men må nesten prøve den en tur før jeg bestemmer meg om jeg er fornøyd eller ikke ellers er jeg ferdig med stero oppgraderingen for en stund. nå har jeg bare igjenn og skifte servopumpe og noen småting før delene kommer.
jon///M Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Skrevet Juli 2, 2010 men lager eisenmann resten til e34 m5 da? jeg har nemlig lett og finner ikke noe :S hadde di jort det så hadde det selvfølgelig blitt montert
Olelink Skrevet Juli 2, 2010 Skrevet Juli 2, 2010 Er vel bare supersprint av kjente merker som lager komplette "effekt økende" system til e34 m5 Evt custom da, men å fjerne både midt-potta og katalysatorene vil vel gi for lite motstand i eksosanlegget og gå på bekostning av hk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå