Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja jeg vet supersprint lager mellom potte, det blir nok at jeg handler den etterhvert. men det har gådt en del kr i understell og feri planer nå så det får bli senere, skal få færdig bilen og testet lyden i en tunnel før jeg bestemmer meg om den er god nok :P

• 1 month later...
  • Svar 394
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

kom hjem fra tyrkia i går kveld, da lå coilovers og ventet på meg, holder nå på og montere dette, men må ha nye tårnlager bak da di jeg hadde bestilt ikke passet. di er bestilt og skal komme i morgen, ellers så har jeg vært på postkontoret og hentet ut ny lambdasonde som koed hadde sendt, den var selvfølgelig feil!!! :evil: så di skulle sende ny en i dag og jeg får bare håpe jeg har den senest fredag/lørdag for på søndag skal jeg ut på lånkebanen med den om di godtar prøveskilt. er litt lei nå pga at all kjøretiden har gådt ifra meg i sommer pga at deler er forsinket og slikt. men skal få kjørt litt før den settes inn igjenn i vinter og tar det siste før den skal registreres neste år ;)

Skrevet

liker dette ..... bli artig når du får skilter denne . ser hvertfall bra ut . godt at du ikke sparer på noe når du koster på bilen .

Skrevet

takker :) jeg vil jo at ting skal være skikkelig når man først holder på, men visse ting må taes litt etter litt da penger desverre ikke vokser på trær :P

men satser på og bytte bremsrør, bremse slanger, svinghjul, clutch, trykkplate, siste foringene i bakvogna, olje på kasse og diff, mellomaksel foringer og slikt på bilen i vinter og da skal den være tipp topp for førstegangskontroll, så skal selfølgelig carbon innsug og datasprut monteres etter registrering ;)

skal prøve og få tatt noen flere bilder i morgen :)

Skrevet

forran ja. bak bruker man det mest vanlige tårnlagret som er levert på alt ifra 518i (m40) til 525i (m50) med 10mm hull til demper.

Skrevet

speila blir nok byttet ut etterhvert, da disse ikke har minne. men er usikker på om jeg skal gå for org speil eller aerodynamic speil..

Skrevet

kjørte ut bilen og foamet den ned og spylte den av i dag, begynner og montere baksetene i morgen. tok noen bilder da jeg først hadde den ut av garasjen i dag:

qljpohb79wt1bx6re7qm.jpg

o06zrp554c25n7azi41f.jpg

w3ggnctoak5l46eai51x.jpg

rkb2t20zlw28sp1ncfoo.jpg

ghjjnccbzcws018cfrpq.jpg

Skrevet

forran er den nesten helt i bånn, men jeg tror ikke den har satt seg skikkelig enda, bak kan jeg vel sikker justere ned ca 4cm enda.

er på utkikk etter felger nå, helst noen som passer uten spacer og gjerne litt sjeldene felger. så om noen vet av noen så si ifra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...