Sjøbuse Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 På tide og sette på panseret nå altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 På tide og sette på panseret nå altså! nja, er redd det blir litt for "japse styling".... men jeg skal prøve å få det på til bimmers treffet på mandag tenkte jeg.. så kan jeg få folks mening på hvordan det ble... Du får muligens en melding iløpet av uka. enklere å være tre når man bytter panser;) skal sette på bakrute spoileren igjen også tenkte jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Pent dette, fargen passer E46 perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 Pent dette, fargen passer E46 perfekt! Takker... litt morsomt med en så spesiell fave også... sett noen sedaner med denne, men coupeer har jeg tilgode og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Pent dette, fargen passer E46 perfekt! Takker... litt morsomt med en så spesiell fave også... sett noen sedaner med denne, men coupeer har jeg tilgode og se Var en på treffet i troms som hadde en sånn.. hvis du går inn på BMW Treff Troms så finner du bilder av den! Han har vel også kommentert her at du har rett farge Coupe det å ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Leste ikke hele tråden her, men kan iallefall anbefale Eisenmann 2x76mm. Det ser veldig bra ut, ser nesten orginalt ut også, på orginal bakfanger. Lyden bør du tenke på. Med eisenmann er det både bra lyd når du drar på litt, samtidig ingen rumlelyd eller uansøka støy inni bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stegan Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 ja er bra lyd i eisenmann men noen som har peiling på pris på det eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Mener det ligger på rundt 6500. Bør også ha soundpipe som erstatter mellomdemper. Men det er bedre å legge til f.eks 1500,- å bli fornøyd med bra greier enn å ikke bli fornøyd når det er så "få kroner" ekstra det egentlig er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stegan Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 jepp sant sant.... hvor får man tak i det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 møtte sjøbuse på esso on the run immellom sarpsborg og fredrikstad på onsdag kveld, da benyttet jeg sjangsen til å ta noen bilder. Ikke den beste bildekvaliteten, men det får bare være.. tatt med mitt trofaste mobil kamera;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 2 enkle stylingtips: oppgrader skiltet ditt og skaff hvite grøftlys:) koster ikke mange kronene, og fronten blir en helt annen. tøff bmw og finfin farge;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 har faktiskt tenkt på begge tingene du nevner. men sliter med å finne pærer til grøftelysa som gir ifra seg hvit lys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Hva er galt med xenon? Det gir deg det lyset du vil ha, og setter deg da bare tilbake ca 550,-.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 kan også kjøpe deg 100w xenon look pærer. de er mye hvitere. men de blir veldig varme og kan smelte kontakter til pærene. annbefaler xenon som jeg har. lyser bra. ser mye bedre i mørket med de også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 noen bilder fra danmark i påska også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå