Gå til innhold

S.Arnesen's e46 320ci... oppdatert 24 juni...

Anbefalte innlegg

xenon er under vurdering ja, men er litt skeptisk med tanke på at det er mange verksteder som syns det er veldig nei nei med ulovlig xenon. Det er litt uheldig når kjerra skal til eu godkjenning i januar. også kan man fort få problemer om man havner i en ulykke. F.eks som en kamerat av meg i audi vw klubben (aleksander, som vi møtte på treffet petter), han hadde ettermontert xenon på sin s2, havna i frontkollisjon, den andre parten klaga på blending fra grøftelysa til aleksander. Ente med at aleksander satt der med regninga på reparasjonene på både sin egen bil, såvel som den andre som var innvolvert.

Litt kjedelig og ende med hele regninga på egen kappe om man skulle være uheldig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

se der se petter, har ett par av de bildene der jeg au... fin tur gett. her er ett fra veien hjemmover... morsom tur hjemmover også egentlig. kjørte på sommerdekk i det værste snø været oppover mot Fredrikshavn. Hvor store sjangser er det for det i slutten av mars i danmark? hehe

36upvrgxezbrjsuctphh.jpg

Også noen bilder av den e30'en vi så i Ålborg, tror det var der vi så den ihvertfall. (husker du petter?)

dvyp248t5p710s5i4utj.jpg

hngh1817r50kqmpmi8v6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Veldig fin bil :) Forresten.. Ser på dette bildet 36upvrgxezbrjsuctphh.jpg at den ser litt høyere ut i fronten enn bak. Du har 50/30 senk ikke sant? Men er det sånn at coupéen er 20mm lavere enn sedan orginalt? Isåfall hvis jeg skal ha ca samme høyde på en sedan må jeg på omtrent 70/50, men jeg vil ikke ha den så mye høyere i fronten, så må kanskje gå for en 80/60 da eller? Høres fryktelig mye ut! Noen som har bra forslag til hva jeg kan bruke som senk? Kan gjerne svare i tråden om bilen i signaturen min :) Takker.. Uansett, veldig pen bil du har :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der er bilen avbildet med orginale sportsunderstellet... 20/20 altså...

Selvom coupe'n er 20 mm lavere enn sedan, så gjelder ikke det når man bytter fjører. setter jeg på 50/30 fjører, og du setter på 50/30 fjører, så vil bilene våre ha identisk senk. det er fjørene som bestemmer senken, og om man bytter ut de orginale er det senken på de nye som gjelder... håper det ga deg svarene du lette etter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var fin!! Jeg ville satt på noen shadowline lister og lakkert dørlistene, for jeg er ikke så fan av chrome, men det er jo smak og behag.

Strøken bil uansett!

det er smak og behag ja, da jeg ikke kan fordra shadowline;) hehe

Takker for gode kommentarer folkens :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

hva er egentlig problemet s.arnesen?

Hadde jeg hatt m3 panser i carbon(Film) liggende så skulle det vært montert på før noen hadde spurt hvor jeg skulle med handuken enda på meg, vått hår, verktøyskiste og bilnøkkel i hendene!

Fin farge! og er mange ting som hever bilen mange hakk uten at det koster skjorta! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...