Fire Wire Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Jeg har TV i bilen og har hatt gleden av å høre på frokost-TV når jeg kjører til jobben. I går 20.5 stengte de bakkenettverket fra Tryvann kl. 11.30. I dag var det ikke noen signaler fra TV2 eller fra NRK som kom frem. Jeg fikk inn TVN av en eller annen merkelig grunn. Er TV i bil nytteløst i Norge, eller skal vi montere en parabol på taket med et gyroskop som alltid finner signalene fra nord eller 25 kilometer med kabel!! Vel nå har jeg DVD spiller og skjermer i nakkestøttene så ungene lar seg nok ikke affisere av dette.
SirTommy Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Sagem ITD91 HD Digital tuner Digital TV Tuner for Riks-TV Digitalt Bakkenett. Denne får du hos bilradiospesialisten. Har ikke sett resultatet selv, men det skal visst være bra. Edit: Mulig det der er feil tuner/modell. Men gutta på bilradiospes skal visstnok ha tuner med MPEG-4 for bil.
Fire Wire Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Skrevet Mai 21, 2008 Selvsagt, digital tuner er tingen, ikke var den dyr heller.
sondre Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Fire Wire skrev: Selvsagt, digital tuner er tingen, ikke var den dyr heller. Og prisen var? Er nysgjerrig da jeg regner med at TV'n i dat'n ikke lenger er brukanes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå