Frode D Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Spørs hva du vil...Har selv hatt scorpion potte der jeg ble målt til 88 db ved standstøy.. Jævli kult sånn i begynnelsen, men anbefaler det ikke på langtur og lange rånekvelder.. Du får en ressonans i hele bilen, som er såpass høy at du får dotter i øra:P Scorpion velger du om du ønsker høy lyd, til fordel for komfort.. Har du hørt den lyden i kinosalen, som er når de akkurat har skrudd på filmen, men filmen enda ikke har begynt å spille lyd... Den "døøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøh" lyden? Samme som er i bilen.. Nå har jeg Supersport 4-rørs og er veldig fornøyd... Halvpris i forhold til eisenmann, og låter temmelig bra, samtidig som at det absolutt ikke er i nærheten av å bråke så mye inni bilen.. Rumler nesten som en 8'er på tomgang.. Eller det vil si, er jevn 6'er lyd på ene siden, men på andre er det mer sånn bølgete 8'er lyd.. Stilig faktisk.. Høyere turtall så drar potta på litt og du får fin snerr.. Når du slipper gassen er forskjellen at scorpion potta fremhever ettertenningen i 3-4 sekund etterpå.. Mens denne andre demper den ned.. Ikke noe problem å få det til å smelle godt i Scorpion potta.. bare å trille ned gata på 3ooo omdr det å gi gassen ett lite vipp.. Har egentlig helt motsatt erfaring av deg her. Dog med en 318iS.. En kompis monterte scorpion fra katalysator og til å begynne med lurte vi på om det ikke var effektanlegg, for det var omtrent ingen lyd inni bilen. men du hørte det tydelig utenfor.. Trodde ikke det var så stor forskjell fra 4'er til 6'er...
NeonMuffler Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 fant ut at jeg vil ha MagnaFlow, noen som veit hvor det selges?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå