Gå til innhold

Hva skal jeg velge?  

46 stemmer

1. 1. Hva skal jeg velge?

• Full oppgradering av bilens ekstriør, interiør og understell med deler fra Ac Schnitzer
      9
    • ESS Kompressor
      37

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på noen andres mening da jeg er litt usikker om hva jeg skal velge

Ac Schnitzer

6d1hgdadzwjabq81e1gx.jpg

sjh1jvvoqs6tqujd754y.jpg

9up9lnn865s7crpfbzoi.jpg

Ess Kompressor

1ehiafxxgzj74ibigotc.jpg

Skrevet
Stemte for ESS. De ligger i Aremark i Østfold.

Har vært i kontakt med dem, de virket veldig hyggelig og proffe! Men alikevel usikker på det andre også..

hmm

Skrevet

Tror jeg ville hatt et strøkent utseende framfor ekstra hk... :)

Er jo det man ser hver dag... Om man har en 320 som går litt ekstra er ikke så viktig i mine øyne..

Hvor mye kan du få ut av en slik kompressor?

Skrevet

hadde gått for kompressor jeg da... en 320 blir temmelig frisk av en slik blåser skal du se.. syns ikke den ac stylinga der er noe pen...

Skrevet
Hvor mye kan du få ut av en slik kompressor?

250hk, 0-100 på 6.3sek

Vil jo gå ufattelig mye bedre...

Skrevet
ESS kompressor!

250 hk og 385 NM (mener jeg) i en 320

+ 2 års garanti ..

'

er dessverre bare 285nm, men dog tror det det vil bli langt bedre enn hva jeg har i dag;) hehe

For det er late hester

Skrevet

Rundt 50k. Var det spørsmål om kompressor eller turbo, så hadde jeg ikke tvilt på kompressor. Twinscrew kompressoren har jeg veldig bra inntrykk av også. Er ikke vits å trimme mer enn det kitet gir synes jeg, det virker som disse kitene er en grei avveining ift effekt, holdbarhet osv.

Det er også mye enklere å få bilen gjennom eu-kontroll med kompressor. I praksis bør du kunne gå gjennom ved å ta vekk drivreima mens du med turbo må demontere hele driten.

Skrevet

Tenk deg godt om før du velger å modifisere bilen din så den blir ulovlig. Har pratet med de ESS-gutta ang dette og de opplyser at det er svært lite sannsynlig å bli tatt ( noe som i og for seg stemmer) men jeg anbefaler deg virkelig å undersøke konsekvensene om du blir tatt med en innretning som øker effekten i så stor grad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...