CrZyWiz Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2008 Odd-M: Av den enkle grunnen at jeg nå trenger en bruks bil. Synest ikke en M5 passer helt til det, iom at jeg aldri lar fruen bruke den. Samt ett forbruk som ikke er gunstig til småkjøring. Kristov: Den er ikke dyr visst jeg sammenligner med Cosworth'en jeg har hatt siste året. EDC demperne er dyre ja, men de er også byttet og fungerer utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 *løpe og levere lottokupong* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 Nei nei nei Tommy, du må ikke selge go'bilen! Fy og skam! Jeg kan iallfall gå god for at Tommy er veldig påpasselig og nøye med bilene sine, og at han ikke "sarver" dem ned. Veldig folkelig pris også, særlig siden dette er en originalbil. Dette får du solgt fort OT: Hva tenker du å bytte til denne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2008 Har ikke 100% bestemt meg enda, men visst noen vil ha den så går den vell. Jeg ser behov for en mer "folkelig" bil. Så en 2002-> E46 320d M-Sport står høyt på ønskelisten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 Jeg ser behov for en mer "folkelig" bil. Så en 2002-> E46 320d M-Sport står høyt på ønskelisten De som er på jakt etter en slik bil burde absolutt sperre opp øynene for denne. Velholdt og fin Er det sedan eller touring du vurderer? Vet ikke hvor mye du ønsker å legge i det, men kunne jo kanskje lukte litt på denne..? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=81972 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2008 Innbytte i E46 er veldig intressant spesiellt facelift 320d m-sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2008 Bilen skal på lakkering til uken nå, nylakkert støtfanger forran og bak Så da blir det bra! Visst det er noen spm. så må dere gjerne spørre eller ringe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 Nå er bilen på lakkering av frontfanger,grill og bakfanger Noen intresserte her? Prisen kan diskuteres! Selges til fordel for E46, så e46 av nyere type er av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 interessert i innbytte eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2008 Bump! Prisen kan diskuteres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 Ny Pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Snasen bil. Virkelig interessant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 Da ser det ut som den er solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Da ser det ut som den er solgt! Hei Tommy!! Er den solgt no??er på utkikk etter slik M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg