CrZyWiz Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 Hei Frank, Den står enda på plassen, men kjøper skal komme oppover å hente den neste fredag etter planen. Visst det mot formodning skulle skjære seg kan jeg jo si ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Hei Frank, Den står enda på plassen, men kjøper skal komme oppover å hente den neste fredag etter planen.Visst det mot formodning skulle skjære seg kan jeg jo si ifra Den e go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 Pga useriøs kjøper er bilen nå tilsalgs igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Har du setene liggende eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2008 Setene ligger ubrukt på boden her de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Dette begynner og friste ja Hvordan er den og forsikre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 næmmen Tommy, Har du hatt M5 også?? hehe! Skulle gjerne hatt den bilen din, ser veldig pen ut og at Cato går god for den er jo ikke akkurat noe som er dårlig å ha i en salgstråd! Bare synd det ville blitt sinnsykt dyrt å forsikre i mitt navn:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2008 Heisann folkens! Forsikringen er ikke SÅ gale, dvs jeg betaler 4800kr delkasko hos gjensidige med 12tkm i kjørelengde,dog på min mor. 12000kr Full kasko hos Postbanken. DCV: Ja er jo ikke lange biten unna! Så bare å slå på tråden så kan vi jo avtale møte visst du er intressert. Lasse Nordgård fra Bfoss var å tittet på den, han var fornøyd, men måtte selge Caben først. Richard: Hehe, Ja greit å få guttedrømmen oppfylt, den er nydelig å kjøre på langtur, kjempepen lyd å godt drag Bare å slå på tråden det! Forsikrings på din far er nok helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Jo kanskje det, skal muligens en tur til Fagerfjell i dag. Så jeg plinger på hvis det blir aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 ahh... må di den frister virkelig den bilen din Var forresten meg du ringte på Torsdag angående en 320D.. Tror jeg kommer å ser på bilen din dersom jeg får solgt dieseldyret mitt i morgen, venter bare på at kjøper skal overføre penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Pga useriøs kjøper er bilen nå tilsalgs igjen. Fan har eg vert hjeme nå så sku eg komet å hentet den imorgen cash rett i handa,,memmen e ikke hjeme fra sjøen 27 juni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 ahh... må di den frister virkelig den bilen din Var forresten meg du ringte på Torsdag angående en 320D.. Tror jeg kommer å ser på bilen din dersom jeg får solgt dieseldyret mitt i morgen, venter bare på at kjøper skal overføre penger Det kan nok stemme det da! Har igrunn funnet meg bil nå, dine erfaringen ang at dieselen er kjedelig bikket vannglasset over på Bensinern. Bare å ringe igjen vet du, så snakkes vi nærmere om det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 Den står enda her, så den er ikke solgt før jeg har pengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2008 Bumpibump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg