Gå til innhold

E34 M5 Touring ::Flere bilder::


CrZyWiz
 Share

Anbefalte innlegg

Hei Frank, Den står enda på plassen, men kjøper skal komme oppover å hente den neste fredag etter planen.

Visst det mot formodning skulle skjære seg kan jeg jo si ifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

næmmen Tommy, Har du hatt M5 også?? hehe!

Skulle gjerne hatt den bilen din, ser veldig pen ut og at Cato går god for den er jo ikke akkurat noe som er dårlig å ha i en salgstråd! Bare synd det ville blitt sinnsykt dyrt å forsikre i mitt navn:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann folkens! Forsikringen er ikke SÅ gale, dvs jeg betaler 4800kr delkasko hos gjensidige med 12tkm i kjørelengde,dog på min mor.

12000kr Full kasko hos Postbanken.

DCV: Ja er jo ikke lange biten unna! :) Så bare å slå på tråden så kan vi jo avtale møte visst du er intressert. Lasse Nordgård fra Bfoss var å tittet på den, han var fornøyd, men måtte selge Caben først.

Richard: Hehe, Ja greit å få guttedrømmen oppfylt, den er nydelig å kjøre på langtur, kjempepen lyd å godt drag :) Bare å slå på tråden det! Forsikrings på din far er nok helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh... må di den frister virkelig den bilen din :D Var forresten meg du ringte på Torsdag angående en 320D.. Tror jeg kommer å ser på bilen din dersom jeg får solgt dieseldyret mitt i morgen, venter bare på at kjøper skal overføre penger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh... må di den frister virkelig den bilen din :D Var forresten meg du ringte på Torsdag angående en 320D.. Tror jeg kommer å ser på bilen din dersom jeg får solgt dieseldyret mitt i morgen, venter bare på at kjøper skal overføre penger :D

Det kan nok stemme det da! :)

Har igrunn funnet meg bil nå, dine erfaringen ang at dieselen er kjedelig bikket vannglasset over på Bensinern.

Bare å ringe igjen vet du, så snakkes vi nærmere om det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...