E.H.D Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Hvis lakken er "nuppete" er det beste du kan gjøre å bruke clay. Og den nye Ultimate Quik Detailer'en er jo genial.
Breitling Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Clay´en er genial.......husker jeg måtte bruke clay over en hel bil vi hadde inne...fyren hadde malt huset, og parkert bilen 1/2 meter unna...haha
R Andersen Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Da har man kjøpt Meguiarsprodukter, og får vel teste dem til uka da bilen skal poleres før BMWCCN-treffet. Det luktet godt hvertfall..
maurtin Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Jeg kommer til å kjøpe meg autoglym lakkrens og den polishen, og meguiars tech-wax til slutt.. Håper det blir bra, ikke akkuratt så billige produktene fra meguiars
///Mysild Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 ikke glem å kjøpe maguiars såpen også! fjerner ikke polering, og lukter like godt
Hyggmaister Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Meg er konge.... Autoglym en konge nr2 Brukte autoglym alu-polish til å polere opp den stygge alu-ramma på gpr'en min...gnikkaoggnikkaiggnikka og til slutt skjein den mer enn som ny! Føler selv at meguiars kan få selv gråsetin til å skinne som herlig metallic-lakk
maurtin Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 håpløst å få tak i meguiars heromkring, bilextra hadde heller ikke. Har shapooen fra før, kjøpte meg mikrofiber tørkesak og sånn hanske. Så blir det nok autoglym lakkrens, polish og voks. Voksen var i flytende form... wtf? Trodde det var sånn tjukk greier man skulle "smøre" utover..
mY6 Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 håpløst å få tak i meguiars heromkring, bilextra hadde heller ikke. Har shapooen fra før, kjøpte meg mikrofiber tørkesak og sånn hanske. Så blir det nok autoglym lakkrens, polish og voks. Voksen var i flytende form... wtf? Trodde det var sånn tjukk greier man skulle "smøre" utover.. Det har ikke noe å si. Voksen kan du bruke på maskin også. Husk at du ikke får ett bra resultat av å legge på mye voks, det blir bare mye verre å fjerne.
Yngvejos Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Meguiars er greie produkter det, men det finnes bedre. For tiden er jeg hekta på de tyske merkene pinnacle og wolfgang. De har mye fine produkter på www.autogeek.net Ellers har man det norske alternativet www.scandicshine.no . Det er dyrere enn autogeek, men det svarer seg hvis man ikke skal bestille mye på en gang. Av voks kan jeg anbefale pinnacle liquid souveran. Jeg la et lag oppå Meguiars nxt voksen, og kunne greit se at det ble dypere glans. Lakken ble ekstremt glatt også.
SteffenM2 Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Har polert som en gærning i kveld, dog bare et Yamaha 9,9 deksel. Jeg brukte turtle wax, syns dette fungerte veldig greit i samrbeid med en skumsvamp(om ikke jeg tar feil) Fikk en veldig pen overflate. Renset først med terpentin, så tørket jeg av dette med mikrofiber klut, og ventet til det hadde tørket, så blåste jeg av alt ekstra med kompressor. Derreter begynte jeg med maskin og turtle wax metallic voks. Holdt på i 4 timer, på dekselet. Syns det ble helt greit, kunne tenkt meg litt mere glans, men jeg skal selge den, så dette får holde. Var det dumt og gå over med terpentin først?
maurtin Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 det va som farsken. Prøvde denne autoglym lakkrens på en bra ripe i lakken idag, hvit 10cm lang strek. Tenkte å ta bilde før/etter, men hadde ikke tro på at det ville virke så dreit i å ta bilde. synd, for ripa er ikke synlig lenger!! på kloss holde kan jeg se hvor den går, men fargen er den samme som resten av bilen! MEEGET positivt overrasket!
Hyggmaister Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Gydd....Bona hele bilen med meguiars i går kveld, foruten forskjermen jeg skal bytte i morgen Den gamle slitte lakken ble så fin atta
frode syra Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Hvordan er Meguiars på poleringsriper7sjoller?? Veldig vondt og få det jevnt på møre biler. Har aldri prøvd Meguiars så lurte på om jeg skulle prøve dette produktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå