kanari87 Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Hei tenkte jeg skulle lege ut bilen min for og få litt respons. Bilen er en Topas Blau Metalic, E-46 anno 2002. Det jeg har gjot med bilen er: Senka 45-40. Bytta til engle øyne, med øyelokk 19 tommere. Kromringer i display, Hvite blinkers . carbon spoiler. carbon emblem på panser og ratt. Dtm eksos. + kn filter. Xenon i nær og fjern. M-Front og side skjørt Carbon leppe nederst på frontfanger. Fremtidige planer for bilen er: Senke enda lavere med Coilovers. Ny bakfanger (trenger tips) Bakrutesenker (carbon eller blå?) Ny eksos Xenon i spredere (kjøpt) NYE innsteglister og interiørlister Du trenger ikke være medlem av Facbokk for og se linken. Bilder av bilen: http://www.facebook.com/album.php?page= ... =525180691 NYE BILDER!
jcvold Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 høres ut som et fint prosjekt.digger M-tech fronten til E46. jeg stemmer for bakrutesenker i bilens farge. kjøpte meg E46 i går jeg og er utrolig fine biler! min 3-serie favoritt
Richie85 Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 gratulerer med fin og fornuftig bil! Folk får si akkura hva de vil om 316, men du har en relativt ny bil som er pålitelig og god. Hva med å legge ut bilder her i tråden din også? Så kan vi som ikke er på facebook også få se den!
kanari87 Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Skrevet Mai 22, 2008 linken er åpen for alle, så du trenger ikke være på facebook, for og se bildene.
Richie85 Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 ja, ser der ja! Sånn kan det gå! Hehe,.. Fin bil det da! Likte fargen din spesielt godt.. den missunder jeg deg!
Torbjørn E39 Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Bilen er visst registrert ny i Steinkjer ser jeg, tøft d ja. Ellers synes jeg det er en flott bil. Synes du burde vurdere å bytte ut baklykter også for å få facelift på dem med hvit blink At det er en 316 er det ingen som ser så lenge det ikke står bakpå
larserso Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Såg fin ut den! Men lyktene såg veldig merkelige ut? Ser ut som om noe proporsjonene ikke stemmer, men er muligens finere i virkeligheten? Facelift baklykter hadde også blitt pent. Knallfin farge da
kanari87 Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Skrevet Mai 23, 2008 lyktene er veldig fine i virkeligheten, men kunne hatt litt bedre passform, blir litt rart når blinklys og hovedlykt er i et. Frister med faceliftbaklykter får se når ferie pengene kommer på konto.
kanari87 Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 Felgene er av merket ASA, og levert av Sharif. husker ikke navnet.
kanari87 Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Skrevet Mai 14, 2009 FLERE BILDER KOMMER ETTER POLERING OG MONTERING AV CARBON SPLITTER.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå