bmwmsport Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Heisann! Kjørte en runde i Århus igår, med nyvasket bil og medlånt kamera.. Resultatet kan dere se her: http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... =851300229 Noen smakebiter her: God helg!!
-Sammy Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Pen bil og pene bilder Var tøft med bakgrunnen på de siste der.
ivlund Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Denne var utrolig fin Likte spesielt di siste bildene.
Fredrik Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Som alltid... du kan E46... hverken mer eller mindre... En nydelig bil i et deilig vær... jeg hører fra familien at de stadig har sommervær i Århus... det blir vel regn da når jeg stikker nedover igjen på førstkommende onsdag...
Stjernstedt Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Nydelige bilder og selvsagt en nydelig bil Hvordan kamera brukte du?
Schnellfahren Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Nydelig bil Likte spesiellt det siste bildet, kunne nesten se ut som om det var fra en orginal-reklame. Hvordan senk er det på denne?
bmwmsport Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 Som alltid... du kan E46... hverken mer eller mindre... En nydelig bil i et deilig vær... jeg hører fra familien at de stadig har sommervær i Århus... det blir vel regn da når jeg stikker nedover igjen på førstkommende onsdag... Takk for det Fredrik! Joda, vi har et dejlig vær her nede om dagen! Har vært ute i Egå Marina i dag og sett på båtfolket.. Kommer nok til å savne denne byen! Regner med å flytte tilbake til Norge om ei ukes tid, så da håper jeg å ta med godværet nordover..
Stramvaier Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Bare en ting å si om dette Onkel: UTROLIG lekkert
bmwmsport Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 Nydelige bilder og selvsagt en nydelig bil Hvordan kamera brukte du? Takk takk =) Kameraet er et Nikon D40. (Om jeg husker rett..) Rettelse, Det er visst et NIKON D60..
bmwmsport Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 Nydelig bil Likte spesiellt det siste bildet, kunne nesten se ut som om det var fra en orginal-reklame. Hvordan senk er det på denne? Thanks Det er H&R-Sportfedern. 35-10mm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå