j0lle Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Hei Bestillte 29.06.2007 noen smådeler på Koed. Betale med visa og fikk varene kjapt levert på døra... I dag 23.05.2008 får jeg faktura av TNT anngående momsen de har lagt ut. Dette syntes jeg har tatt alt for lang tid, og jeg har rett og slett helt glemt dette kravet tideliggere.. Denne regningn passet mer eller mindre jævelig dårlig akkratt nå.. Hvor lang tid har det tat for dere med å få faktura fra TNT etter handel hos Koed?
-AmunD- Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Pleier som regel å komme 1-2 uker etter motatte varer! Du får ringe å forklare saken for de så ordner det seg nok Fikk selv faktura i dag, uten faktura! Så de tuller nok til tider:)
Mexos Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Bare noen få dager etterpå. Hender seg avogtil den har vært vedlagt med pakken.
bmwomar Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Ikke meninga å "stjæle" tråden din...... har kjøpt deler på ebay, kommer de i posten? hvordan betaler jeg toll på pakken?
drunken' Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Jeg har erfart det samme.. Kommer som regel ganske seint! Er litt kjedelig å få regning i posten leenge etter at man har fått varene, hvertfall hvis summen er noe høy.. Kommer som regel i slutten på måneden da man har dårligst råd!
pbk Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Tok tre uker den ene gangen jeg har handlet der. Men hvis du har dårlig råd akkurat nå, kan de sikkert utsette fristen litt når de først har ventet nesten ett år med å sende faktura. Bare spør pent!
babjorn Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Er vel ikke TNT sin feil dette,tar altid litt tid...Du viste at regninga ville komme,så da legger man penger til side,men da har man vel lært...
Frode D Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Akkurat det samme skjedde meg også.. Bestilte deler i November i fjor, og først nå fikk jeg regningen på moms... Passet skikkelig dårlig! Ellers er det alltid veldig varierende når jeg har fått regningene. Alt ifra 2 uker til 2mnd
Aroid Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 jeg fikk no nettopp regning i fra TNT og det var på varer jeg bestilte i fra koed 29 juni i 2007 jeg fikk også samma regningen i 19.juli 2007 å da vart det betalt. og no kom den igjen nesten 1år siden jeg betalt den. vist ikke jeg har tatt vare på kviteringer så har jeg måtte betalt den på nytt.
vegarde Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Jeg bestillte masse deler derifra 22.04.07 og delene kom ca.1uke etterpå. Å der igjen så kom TNT-fakturaen 2uker etterpå tilsendt, fikk sjokk jeg å trudde ikke at det var noe mere å betale å ikke fikk jeg opplyst om noe ekstra betaling av frakt/moms når jeg bestillte delene.
Betakaroten Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 hvor lenge etter at du har mottatt en vare/tjeneste kan selger kreve betaling?
Deep Dish Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 hvor lenge etter at du har mottatt en vare/tjeneste kan selger kreve betaling? 3 år tror jeg det er....
j0lle Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Skrevet Mai 24, 2008 Er vel ikke TNT sin feil dette,tar altid litt tid...Du viste at regninga ville komme,så da legger man penger til side,men da har man vel lært... vell klart, jeg la penger til side, for 1 år siden!!! Syntes dette er uholdbart at de kommer med et krav 1 år etter tjenesten er benyttet! Men hva jeg synte har vell kanskje ikke så mye med saken å gjøre....
Mr.Silver Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Jeg bestillte masse deler derifra 22.04.07 og delene kom ca.1uke etterpå. Å der igjen så kom TNT-fakturaen 2uker etterpå tilsendt, fikk sjokk jeg å trudde ikke at det var noe mere å betale å ikke fikk jeg opplyst om noe ekstra betaling av frakt/moms når jeg bestillte delene. Fikk sjokk? Trodde du skulle slippe unna å betale momsen du da? Må jo regne moms når du handler fra utlandet. Dette står forresten på www.koed.dk : https://www.koed.dk/9.0NO.asp?undermenuid=34 Fikk fakturaen ca en mnd etter jeg fikk varene jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå