Tore Diesel Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Var nok meg det ja Lå bak deg fra rundkjøringa i sentrum, til rundkjøringa ved roseby. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2008 Der ser du ja, får med meg litt alikevel. Neste gang skal jeg hilse også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 Aaa, bilen ble kjempefin etter lakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2008 Ja den tar seg egentlig bedre ut i virkeligheten Bare det blir felger nå snart.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 Hvis noen lurte på hvordan det ser ut i maskinrommet til en 730d så er fasiten her: Slenger med et bilde av bremseinvesteringen min også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Kjempeflott bil du fikk nå ja:) Er det virkelig ingen fargeforskjell på lakken, eller lakkerte du også i motor-rommet?? Ser på motor-bildet, at lakken er jo helt identisk på støtdempertårnet og skjermen.... Vi må treffes igjen, for å sammenligne hvem som har renest motor-rom av bilene våre...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 He he tror nok du slår meg i å ha renest motor-rom. Har sett nedi noen av bilene dine og der finnes det ikke et halvt støvkorn engang. Du ser lakkforskjell i virkeligheten, men den er størst i sterkt sollys. Har vært heldig med orginalfargen kan man si, så forskjellen er minimal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Vel, klarer alltid å finne noen støvkorn i motor-rommene mine Er vel verre inne i bilene mine, i motsetning til dine biler... Hvordan ble 730'n å kjøre med fjærbensstaget da? Kjører du raskere i svingene, så jeg bør se oftere i speilene for å slippe deg forbi eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 om du liker kantfelger har jeg et sett 3 delte 19" til overs.. Som faktisk har vært brukt på en e38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 Vel, klarer alltid å finne noen støvkorn i motor-rommene mine Er vel verre inne i bilene mine, i motsetning til dine biler... Hvordan ble 730'n å kjøre med fjærbensstaget da? Kjører du raskere i svingene, så jeg bør se oftere i speilene for å slippe deg forbi eller?? He he ja jeg burde ha støvsuget oftere innvendig, men det er nå tross alt en pendlebil. Vasket rutene innvendig her en dag. Du verden for en forskjell. Du merker faktisk at den ble stivere. Stor og tung bil, så den har nok beveget seg litt før. Tror ikke at det har noe å si for min type kjøring da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 om du liker kantfelger har jeg et sett 3 delte 19" til overs..Som faktisk har vært brukt på en e38 Jo da, men nå har jeg akkurat kjøpt nytt kjøkken så det spørs vel om ikke det blir over min prisklasse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Du merker faktisk at den ble stivere. Stor og tung bil, så den har nok beveget seg litt før. Tror ikke at det har noe å si for min type kjøring da.. "....Tror ikke at det har noe å si for min type kjøring da.." Vel...syns du stadig er for sent ute til fergen jeg, og kjøringen deretter Tror du har bruk for dette staget jeg...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Var det deg jeg så på Åndalsnes i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Var det deg jeg så på Åndalsnes i kveld? Det var hvertfall ikke meg, selv om jeg bruker en del liter bensin på Næs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Var Mhane jeg mente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå