Gå til innhold

mhanes E38-730d SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjempeflott bil du fikk nå ja:)

Er det virkelig ingen fargeforskjell på lakken, eller lakkerte du også i motor-rommet??

Ser på motor-bildet, at lakken er jo helt identisk på støtdempertårnet og skjermen....

Vi må treffes igjen, for å sammenligne hvem som har renest motor-rom av bilene våre...hehe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he tror nok du slår meg i å ha renest motor-rom. Har sett nedi noen av bilene dine og der finnes det ikke et halvt støvkorn engang.

Du ser lakkforskjell i virkeligheten, men den er størst i sterkt sollys. Har vært heldig med orginalfargen kan man si, så forskjellen er minimal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, klarer alltid å finne noen støvkorn i motor-rommene mine ;)

Er vel verre inne i bilene mine, i motsetning til dine biler...

Hvordan ble 730'n å kjøre med fjærbensstaget da?

Kjører du raskere i svingene, så jeg bør se oftere i speilene for å slippe deg forbi eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, klarer alltid å finne noen støvkorn i motor-rommene mine ;)

Er vel verre inne i bilene mine, i motsetning til dine biler...

Hvordan ble 730'n å kjøre med fjærbensstaget da?

Kjører du raskere i svingene, så jeg bør se oftere i speilene for å slippe deg forbi eller??

He he ja jeg burde ha støvsuget oftere innvendig, men det er nå tross alt en pendlebil. Vasket rutene innvendig her en dag. Du verden for en forskjell.

Du merker faktisk at den ble stivere. Stor og tung bil, så den har nok beveget seg litt før. Tror ikke at det har noe å si for min type kjøring da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du liker kantfelger har jeg et sett 3 delte 19" til overs..

Som faktisk har vært brukt på en e38 :wink:

Jo da, men nå har jeg akkurat kjøpt nytt kjøkken så det spørs vel om ikke det blir over min prisklasse... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Du merker faktisk at den ble stivere. Stor og tung bil, så den har nok beveget seg litt før. Tror ikke at det har noe å si for min type kjøring da..

"....Tror ikke at det har noe å si for min type kjøring da.." Vel...syns du stadig er for sent ute til fergen jeg, og kjøringen deretter ;)

Tror du har bruk for dette staget jeg...hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...