Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den der skjønner jeg ikke helt :? Når fikk TT en slik bakende? TT ligner jo mer på ei boble.

Nja... det er vel å strekke TT´s design litt langt... :?

p558l3g50jscrzb5asdg.jpg

8sv56sm8gz7x7c5huni5.jpg

Synes de så AKKURAT lik ut 8)

Prøvd å kjøre og sitte i TT?

Eneste bilen som er vondere enn boble...

Forøvrig er jeg enig med Erik, og er "in love" :D

Skrevet

Følte jeg måtte "provosere" litt...

Handler mer om mine egne erfaringer og følelser med bil, og IKKE at jeg drar din kompetanse i tvil...

Heldigvis blir aldri bilfølelse annet en subjektivt...?

Men jeg mener det seriøst at TT er eneste bilen som er vondere enn boble...

Og av teksten forstod jeg ikke det slik at du arbeider med bil, eller tar jeg feil?

Kanskje mine meninger og følelser er preget av at jeg faktisk står og arbeider med bil hele dagen.

Skrevet
Følte jeg måtte "provosere" litt...

Handler mer om mine egne erfaringer og følelser med bil, og IKKE at jeg drar din kompetanse i tvil...

Heldigvis blir aldri bilfølelse annet en subjektivt...?

Men jeg mener det seriøst at TT er eneste bilen som er vondere enn boble...

Og av teksten forstod jeg ikke det slik at du arbeider med bil, eller tar jeg feil?

Kanskje mine meninger og følelser er preget av at jeg faktisk står og arbeider med bil hele dagen.

Jeg er ingen stor fan av den originale TT modellen hvis du tror det... Golf IV platformen var på ingen måte revolusjonerende, men jeg er en stor tilhenger av TT´s design.

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=3 ... elt#341230

Forøvrig er det helt naturlig at man blir preget av det man jobber med, men faren for at man blir for subjektiv i sine holdninger og vurderinger er overhengende. Jeg jobber ikke med bil (heldigvis), men jeg har vært mer enn normalt interessert i biler i over 23 år og jeg har også vært så heldig å ha noen interessante biler i årenes løp. I tillegg har jeg både venner og bekjentskaper i bilverdenen som gir meg både feedback og informasjon om det som rører seg... så jeg mener jo at jeg har et og annet å bidra med i diskusjonene. Noe jeg forøvrig har holdt på med siden 2001 på nettet... uff... som tiden går... :?

Skrevet

Sikkert unødvendig å fortsette på denne tråden med svar til deg, men mulig andre kan synes det er interessant?

I allefall...

All den tid jeg arbeider som reperatør lette kjøretøy (selvlært, men med alle eksamener osv), og har genuin interesse for bil mener jeg at jeg har noe å tilføre.

Begynte med motorbytte og overhaling som 12åring og er 38 nå.

Har ikke arbeidet med bil hele tiden, da jeg bla var innom forsvaret i 6 år og ellers utdannet meg som blikkenslager, og var innom ingeniørstudiet osv.

Men pr i dag arbeider jeg på byens største merkeuavhengige verksted, og tror ikke jeg er FOR subjektiv.

Klarer å se at annet enn bimmer er gode biler, og nevner ofte dette.

Men erfaringen til en som må reparere og jobbe med bilene mener jeg kan være til nytte for andre.

Hvis ikke det er interessant, eller dere mener jeg er inkompetent, så beklager jeg det og overlater trådene til andre som kan tilføre noe annet.

Skrevet
Sikkert unødvendig å fortsette på denne tråden med svar til deg, men mulig andre kan synes det er interessant?

I allefall...

All den tid jeg arbeider som reperatør lette kjøretøy (selvlært, men med alle eksamener osv), og har genuin interesse for bil mener jeg at jeg har noe å tilføre.

Har ikke arbeidet med bil hele tiden, da jeg bla var innom forsvaret i 6 år og ellers utdannet meg som blikkenslager, og var innom ingeniørstudiet osv.

Men pr i dag arbeider jeg på byens største merkeuavhengige verksted, og tror ikke jeg er FOR subjektiv.

Men erfaringen til en som må reparere og jobbe med bilene mener jeg kan være til nytte for andre.

Hvis ikke det er interessant, eller dere mener jeg er inkompetent, så beklager jeg det og overlater trådene til andre som kan tilføre noe annet.

Det er alltid kjekt å vite hva slags bakgrunn folk har og hva de kan, men jeg er litt usikker på hva du egentlig vil frem til med dine innlegg. Alt jeg ville frem til var at det ikke er direkte designmessige sammenhenger mellom VW "Boble" og Audi TT. Den eneste fellesnevneren er at de begge var/er produsert av VAG... :roll:

Skrevet

I allefall...

Det er alltid kjekt å vite hva slags bakgrunn folk har og hva de kan, men jeg er litt usikker på hva du egentlig vil frem til med dine innlegg. Alt jeg ville frem til var at det ikke er direkte designmessige sammenhenger mellom VW "Boble" og Audi TT. Den eneste fellesnevneren er at de begge var/er produsert av VAG... :roll:

OK, jeg mener fremdeles det er designmessige likheter, men det er meg.

Takk for at du synes det er interessant med noe av det jeg skriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...