Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror du kanskje må kjøre prosedyren for å kalibrere vindusheisen. Det måtte jeg på min E36 engang.

Husker ikke i farten hvordan en gjorde det, men det finner du om du googler saken.

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Oki, ja for vinduet går kanskje 60% opp så stopper dritten ;/ Det her har ingenting å gjøre med den mekanismen når man lukker døra på couper å gjøre! :) så alle vet det ;P

Skrevet
Sånn holder vinduet mitt på førersiden på også.. problemet oppstår bare når vinduet skal taes opp, fra å være helt nede, sant?

altså, når vinduet er helt oppe i normal posisjon og en lukker døren går vinduet helt opp.

litt knotete å forklare :P men men

er jo slikt på alle :-P hehe

Skrevet

Har du prøvd å holde knappen hardere inne?

Viss du trykker hardere skal det gå automatisk helt til toppen på et hardt trykk. Viss jeg bare fortsetter å holde den inne hardt så stopper det ikke før det er på toppen hos meg.

Skrevet

Hmm, trur jeg har trykt hardt nok men kan gi det et forsøk selvfølgelig :) Leste noe om no justerings skruer et eller annet sted ? stemmer det? ;S

Skrevet

Da var vindusheisen i orden :) Trengte faktisk bare å rive ut "styre" kontakten til vinduet å la den andre stå igjen, så kunne jeg kjøre vinduet helt opp og så sette i kontakten igjen. :)

• 5 months later...
Skrevet

Ble bra dette.

Samme lykter som jeg kasta til helvete for lenge siden,dritt lykter som dugger å lyser dårlig på dagen,produsert i taiwan/kina eller noe sånt.

kasta dem til helvete hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...