Tor-Erik M3 Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Tror du kanskje må kjøre prosedyren for å kalibrere vindusheisen. Det måtte jeg på min E36 engang. Husker ikke i farten hvordan en gjorde det, men det finner du om du googler saken.
Tekko Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Skrevet Desember 31, 2008 Oki, ja for vinduet går kanskje 60% opp så stopper dritten ;/ Det her har ingenting å gjøre med den mekanismen når man lukker døra på couper å gjøre! så alle vet det ;P
///Mysild Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Sånn holder vinduet mitt på førersiden på også.. problemet oppstår bare når vinduet skal taes opp, fra å være helt nede, sant? altså, når vinduet er helt oppe i normal posisjon og en lukker døren går vinduet helt opp. litt knotete å forklare men men er jo slikt på alle hehe
Frode D Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Har du prøvd å holde knappen hardere inne? Viss du trykker hardere skal det gå automatisk helt til toppen på et hardt trykk. Viss jeg bare fortsetter å holde den inne hardt så stopper det ikke før det er på toppen hos meg.
Tekko Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 Hmm, trur jeg har trykt hardt nok men kan gi det et forsøk selvfølgelig Leste noe om no justerings skruer et eller annet sted ? stemmer det? ;S
Tekko Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 Da var vindusheisen i orden Trengte faktisk bare å rive ut "styre" kontakten til vinduet å la den andre stå igjen, så kunne jeg kjøre vinduet helt opp og så sette i kontakten igjen.
Tekko Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Skrevet Juni 23, 2009 Da var bilen endelig klar igjen Helt fronten nylakkert og nye lykter
babjorn Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 Ble bra dette. Samme lykter som jeg kasta til helvete for lenge siden,dritt lykter som dugger å lyser dårlig på dagen,produsert i taiwan/kina eller noe sånt. kasta dem til helvete hehe
andreas87 Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 Blir bra dette tekki ;D Du må gå for shadowline look, ingenting er penere på en bmw!! Driiit najs med intriøret ;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå