bernhell Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 eg spør sikkert dumt nå, men hva pokker betyr bump egentli? bring up my points? snart søndag forresten...
Superbeetle Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Nesten... bring up my post er det vel... Ellers så skjønner jeg ikke helt poenget med å gjøre slik med sin egen prosjekt/bildetråd uten å ha noe nytt å tilføye. Med mindre man har stort behov for å vise fram bilen sin da Hvilken farge er det forresten? Kunne se ut som 299 technoviolet i solen..
Lars89 Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 eg spør sikkert dumt nå, men hva pokker betyr bump egentli? bring up my points? snart søndag forresten... Bring Up My Post...
Tekko Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 Back from space Da er det innhandlet en del mengder med div stash til godbilen Da har jeg anskaffet meg komplett nytt interiør, svart skinn hele veien og svart strøkent gulvteppe +++++ masse div snadder. som blant annet nye lister osv fra koed Begynner å rive ut interiør osv i løpet av uka så skal få slengt opp non bilder nå ettervert Har også vert så uheldig å ødelegge høyre bak nav "IGJEN!:S" Samt felgen fikk seg en smell. Men Ny felg er bestilt å kommer i december For en veldigfin pris takk til Dekkspesialisten Og for dere som lurte på hva slags farge det er så heter den Blue Pearl. Husker ikke fargekoden med det samme, er jo flere farger inn i bildet her Så hvis noen har et nav liggende til e36 coupe som er i godstand så er jeg interrisert
Tekko Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 Flott kamera er mongo prøve å få opp no bilder iløpet av helgen :/
Tekko Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Skrevet Desember 2, 2008 Har fått tatt en god del bilder under "arbete" men har ikke fått disse inn på pc'en enda. Har fått gjort en god del, rivd ut nesten alt innvendig. Fant serdeles lite rust under det gamle gulvteppe (utrolig nok) det lille som var har jeg fått fjerna med rust killer å tektylert over. Blei et par lag så burte holde seg noen år Gulvteppe er hivd inn i dag samt bakseter, panelere etc. Eneste som står igjen innvendig nå er Stoler, framre dørpaneler og midtkonsoler ink. armlene. Trenger også å få tak i en ny "vindusheis ARM" til høyre vindu foran. Så hvis noen har det liggende vennligst send en PM Bilder skal jeg få prøvd å ordna i morra
Tekko Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 Endelig fått bilen inn i garasjen etter en del rydding Fant litt rust under det gamle gulvteppe iallefall Mye mindre en jeg hadde forventet Så fikk hiivd på en del rust killer og tektylerte etterpå : Her ligger også det nye interiøret og venter
Tekko Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 Noen bilder av interiøret og en liten godbit som står i garasjen Godbilen Hehe.
Tekko Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 Teppe og bakseter på plass og framstolene
Tekko Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 Regner med å bli nesten ferdig med alt innvendig i dag Eneste jeg mangler er nytt svart taktrekk og et svart dæssjbord å hatthylle så hvis noen har noe liggende send en pm
carlhaakon Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 blir en del penere nå med svart en det var med det grå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå