Spiritus Sancti Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 det er vel gatebil imorgen også eller? vært litt morsomt å få med seg noen bimmere nå når det ikke baare er 200 pthsssss i full slædd... Da skal du komme i morgen, da er det 101m burnout Var et par E34 M5 sedaner som kjørte særs agressivt og bredt! Mye bredere enn diverse annen redskap med over dobbelte effekten. Synes mest synd på han stakkaren i den E30 B6 3,5 Alpinaen som taka. Håper det var en replica.. http://images.bimmers.no/files/yf7nuzoku14rv4e80igr.jpg http://images.bimmers.no/files/cyk02titsuujj36f2v3w.jpg Du som har reg. nr kan jo bare sjekke her om det er replika.. https://svvgw.vegvesen.no/http:/timepla ... punkt.aspx Naboen jo Hehe, 3,8l i den.. Noen som har bilder av den? Gjerne med 5 eika (?) 15" hjul Haha, de var mine en gang i tida.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 fete bilder! må kanksje til skogen i sommer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 Var du i Elverum lørdagsmorgen Teddysen? Stod ved siden av en oransje Bmw på en bensinstasjon? Joda stemmer det Haug.. Vi sto å venta på Anders87 medden nye Automote bilen sin.. Og der da vi sto der, kom det en kar med en rød 320 med full M'tech styling som hadde fått seg en smell.. Så måtte hjelpe han å rive av bakfangeren og innerskjermene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 Akkurat.. Kjente igjen felgene dine Ja så det stod noen personer foran en rød E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 Ja, den røde var rimelig smelt.. Blir nesten litt overraska hvis ikke den blir vrak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 hvordan er det å kjøre på gatebil med ombygget bil som ikke er godkjent ? slipper man ut på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 Så lenge bilen har skilt kan du kjøre. Untatt extreme og drifting som går under motorsport. "B6"-en er forresten en 316i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 Derfor gatebil taxien hadde prøveskilt da? får å få kjøre sammen med resten av bilene når det ikke var extrem og drifting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 Ingen som har noen heftige bilder av m3n min da? den rød orange med sort tak... så et av den på glåmdalen.. E var forresten på elverum på shell tidli lørda morra.. kom rett fra verkstedet og nedover.. gikk å la meg halv 4 lørdags natta.. 43 timer uten søvn.. så nå blir senga utroli deili! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 ingen som har bilde/film av Mørke grønn E34 M5? fra ålesund(sjøholt) da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pruppern Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 det er vel gatebil imorgen også eller? vært litt morsomt å få med seg noen bimmere nå når det ikke baare er 200 pthsssss i full slædd... Da skal du komme i morgen, da er det 101m burnout Var et par E34 M5 sedaner som kjørte særs agressivt og bredt! Mye bredere enn diverse annen redskap med over dobbelte effekten. Synes mest synd på han stakkaren i den E30 B6 3,5 Alpinaen som taka. Håper det var en replica.. meg jo hehe. ja kan innrømme det er en replica ja. bilen blir opprettet og jeg kommer sterkere tilbake noen som har filmet forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Har en filmsnutt av deg der man akkurat kan se at bilen tipper rundt. Du ser litt forfjamsa ut i det du kommer ut av bilen, ser ut som du glemmer passasjeren din der en liten stund Bra det gikk godt med dere da. Har ikke fått over filmen på pc`n ennå, skal se om jeg får lagt den ut etter hvert. Lykke til med opprettingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pruppern Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Har en filmsnutt av deg der man akkurat kan se at bilen tipper rundt. Du ser litt forfjamsa ut i det du kommer ut av bilen, ser ut som du glemmer passasjeren din der en liten stund Bra det gikk godt med dere da. Har ikke fått over filmen på pc`n ennå, skal se om jeg får lagt den ut etter hvert.Lykke til med opprettingen! okay! bra! ja ble vel litt forundret egentlig. men men. jada vi kjente ikke noe av det så det gikk bra. ikke fikk jeg skrekken heller så det var ikke så ille. men legg ut filmen da etterhvert . takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Fine bilder! Det står at Karsten Bjørsland vant førsteplassen med sin E30 på Gatebil. Noen som vet hvilken bil dette er? Bilde eventuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå