gnmfr Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 Her var prosjekt tråden ja;) nydelig bil, syntes den var pen. kjedelig det som har skjedd før her da... Men bra den går igjen!!Og gratulerer med den lille... Takker, den er i orden igjen nå Men forventer en stor bildeserie/prosjektråd av bilen din nå altså,en skam at det ikke ligger flere bilder av bilen din ute her;)
ReiRud Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Gratulerer !! med barnet ja.. og at bilen går bra nå da Det er ikke noe problem å smekke på en turbo på en is..jeg brukte 1. 2. 0g 3. juledag x ca 18timer hver dag (måtte lage manifold!!) på det..så funka det (men fy faaaaen det var noen som ble hissige når jeg brukte julepermen på å skru bil.. ) Utrolig fet bil altså, bra jobba
Turok Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 men hvordan fungerer is turbo som værdagsbil da? er det en bil man kan bruke til og fra jobb og kanskje litt utover ettermiddagen vær dag eller blir det bare sånn helgeturer og slikt?
gnmfr Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 men hvordan fungerer is turbo som værdagsbil da? er det en bil man kan bruke til og fra jobb og kanskje litt utover ettermiddagen vær dag eller blir det bare sånn helgeturer og slikt? samme hert det er inget problem:D
Turok Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 høres helt supert ut! er ofte ute og kjører utenom til og fra jobb bruk så var litt redd det ikke ville holde men du har tilfeldigvis ikke noen bilder av hvordan du har bygget det opp og slikt? eller tilfeldige bilder av oppsettet? har en IS motor som jeg skal overhale i helgen så blir det nok turbo etter jul eller noe
gnmfr Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 høres helt supert ut! er ofte ute og kjører utenom til og fra jobb bruk så var litt redd det ikke ville holde men du har tilfeldigvis ikke noen bilder av hvordan du har bygget det opp og slikt? eller tilfeldige bilder av oppsettet? har en IS motor som jeg skal overhale i helgen så blir det nok turbo etter jul eller noe har dessværre ingen bilder fra selve bygginga dessvære
Ssbmw Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 har du bilder av plassering av turbo? og hvor har du henta olja til turbo`n fra?
gnmfr Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 har du bilder av plassering av turbo? og hvor har du henta olja til turbo`n fra? Plasseringa er så dårlig at det er flaut den er foran radiatoren mot motoren,ble plassert der da hvet ikke hvorfor men var helt blank når jeg begynte med dette
gnmfr Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 blei fin og lav med vinter rims;) kjørte en tur før jeg fant ut at det ble litt vel lavt så heiset den,slang på et 40 sett jeg hadde liggans;)
gnmfr Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 Også kjpt meg glassfiberpanser og angle eyes(ikke montert lyktesenkerne ennå)
knut-o Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Har du bytta noe på bilen? som drivverk, diff etc.? Eller bare slengt på turbo'n?
gnmfr Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 Har du bytta noe på bilen? som drivverk, diff etc.? Eller bare slengt på turbo'n? har nok "bare" slengt på turboen ja (du fikk det til og høres jævli lettvint ut hehe) ,driverk og diff tåler fint det er ikke noe problem.
knut-o Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 hehe... ok Fin bil forresten, akkurat sånn E36 skal være... lav
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå