Gå til innhold

Jan Henrik's BMW historikk - E92 M3 Sommerhjul og ny frontleppe på


Anbefalte innlegg

Tusen takk :) Virkelig artig med slike tilbakemeldinger. Det kommer nok mer skikkelige bilder av Alpinaen når den begynner å bli ferdig. Sånn kosmetisk så gjenstår det noe som kanskje blir utsatt til neste år, men jeg skal oppdatere fortløpende.

Siderutene foran ser ikke ut etter at noen har fjernet sotingen på en forferdelig måte. Ellers så er det alpinastriper og frontspoileren som skal på etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Veeeldig morsom bil det der :) regner med du har vert inne på tanke gangen men haru vurdert compressor på denne ? :) har en brukt en til salgs om det skulle vert interessant :)

Endret av Bjanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeldig morsom bil det der :) regner med du har vert inne på tanke gangen men haru vurdert compressor på denne ? :) har en brukt en til salgs om det skulle vert interessant :)

 

Hehe, det blir nok ikke noe tukling med motoren på den der ;) Jeg er veldig fornøyd med originaleffekten i åtteren :)

Endret av rakanishu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en 2007 med manuell ja. Har ikke tenkt til å bruke den minimalt om vinteren da jeg har en annen bil til det. Ikke lenge siden jeg kjøpte den, så den måtte ut i snøen en tur for å ta seg hjem ;)

Endret av rakanishu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 5 months later...

Sikkert noen som allerede har fått med seg det her, men nye bruksbilen som jeg kjøpte for noen måneder siden er første ikke-BMW jeg noen gang har eid.

 

QAoUkAo.jpg

 

eFimAzy.jpg

 

3uezcPk.jpg U3uzbO4.jpg

 

Veldig fornøyd så langt  :)

Endret av rakanishu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...