rakanishu Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Tusen takk Virkelig artig med slike tilbakemeldinger. Det kommer nok mer skikkelige bilder av Alpinaen når den begynner å bli ferdig. Sånn kosmetisk så gjenstår det noe som kanskje blir utsatt til neste år, men jeg skal oppdatere fortløpende. Siderutene foran ser ikke ut etter at noen har fjernet sotingen på en forferdelig måte. Ellers så er det alpinastriper og frontspoileren som skal på etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus bimmer Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Virkelig gode planer blir drit tøft men alpina stripene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 Det har skjedd endel her siden siste oppdatering. E30'n ble solgt i fjor sommer, og E34'n forsvant for ikke lenge siden. Kanskje ikke så overraskende mtp hva som dukket opp i garasjen rett over nyttår VegarVS og Diiesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Dette var en tråd med mye fint i må jeg si Var ett kjekt registreringsnummer du hadde på M3en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 Takker Veldig kjekt regnummer ja, men om det er positivt eller negativt er jeg litt usikker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 her har det vært mye fint innom! ikke helt feil den nye bilen heller følger med videre ^^ prøv å oppdater litt mere etterhvert nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Februar 19, 2015 Share Skrevet Februar 19, 2015 (endret) Veeeldig morsom bil det der regner med du har vert inne på tanke gangen men haru vurdert compressor på denne ? har en brukt en til salgs om det skulle vert interessant Endret Februar 19, 2015 av Bjanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2015 (endret) Veeeldig morsom bil det der regner med du har vert inne på tanke gangen men haru vurdert compressor på denne ? har en brukt en til salgs om det skulle vert interessant Hehe, det blir nok ikke noe tukling med motoren på den der Jeg er veldig fornøyd med originaleffekten i åtteren Endret Februar 20, 2015 av rakanishu Bjanne reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 få ut flere bilder av m3'n da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 (endret) Det er ikke helt sesong ennå, men her er noen bilder med vinterskoa på i alle fall Bare snøen forsvinner, så blir det andre boller Endret Juli 9, 2018 av rakanishu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 årsmodell er det? manuell ser jeg..? bruker du den som helårsbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 (endret) Det er en 2007 med manuell ja. Har ikke tenkt til å bruke den minimalt om vinteren da jeg har en annen bil til det. Ikke lenge siden jeg kjøpte den, så den måtte ut i snøen en tur for å ta seg hjem Endret Juli 9, 2018 av rakanishu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 grom bil.. lysten på en selv snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Liten oppdatering her. Sommerhjula er på og ny frontleppe er montert Sammen med fattern sin Z4 3.5si: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Oktober 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2015 (endret) Sikkert noen som allerede har fått med seg det her, men nye bruksbilen som jeg kjøpte for noen måneder siden er første ikke-BMW jeg noen gang har eid. Veldig fornøyd så langt Endret Oktober 17, 2015 av rakanishu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå