///FredriK.S Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 Sinnsykt Fiin Bil!! håper at du holder bilen din pen å ren, og passer godt på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 Den var nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 Priser i Norge må bare bli spekulasjoner siden det bare finnes ett annet originalt eksemplar såvidt jeg vet. I utlandet er det en mye greiere pris enn M3 i alle fall. Tja, en svart en fra Drammen også Er den original da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 Oj....ikke hver dag en ser en slik! Utrolig pen bil Er jo mer spesiell denne enn m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 Priser i Norge må bare bli spekulasjoner siden det bare finnes ett annet originalt eksemplar såvidt jeg vet. I utlandet er det en mye greiere pris enn M3 i alle fall. Tja, en svart en fra Drammen også Er den original da? Etter nærmere sjekk ble jeg faktisk litt usikker. Muligens ombygd fra 325 til 320is gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 Gratulerer nok en gang med en av landets mest strøkne e30'er! Jeg møtte deg på våler, vi som kjørte den bmw E46 som var rød og svart, og kom og snakka med deg når du stod ved siden av Cossworthen. Jeg blei forelska i denne bilen! Rett og slett! Skal den selges har du en kjøper på hånda! Mvh Håvard Falck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 å herregud og pen!! drømme bilen min detta en 320is noe ikke alle andre har og kvass og hissig 4cyl med mtech listene. istedenfor de fæle firkanta m3 skjermane løst te og selge? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 spellt mye diablo II forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Meget flott bil! Rart det ikke er flere her i landet med tanke på avgiftene ved bruktimport. Noen som vet hvor mange som er bygget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 grattis med spesiell bil!! den likte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 gud for en nydeli e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 Gratulerer nok en gang med en av landets mest strøkne e30'er!Jeg møtte deg på våler, vi som kjørte den bmw E46 som var rød og svart, og kom og snakka med deg når du stod ved siden av Cossworthen. Jeg blei forelska i denne bilen! Rett og slett! Skal den selges har du en kjøper på hånda! Mvh Håvard Falck Hehe, den skal nok ikke selges nei. Men det var artig å snakke med dere på Gatebil. spellt mye diablo II forresten? Stemmer det Begynner å bli noen år siden nå. Meget flott bil! Rart det ikke er flere her i landet med tanke på avgiftene ved bruktimport. Noen som vet hvor mange som er bygget? How many of each version were produced? Two-door: 2,540* built from 03/88 thru 11/90 Four-door: 1,206 built from 09/87 thru 07/90 *includes one pre-production example produced 11/87 Grunnen til at flere ikke har importert den er sannsynligvis at registrering kan være litt problematisk. Men det er vel egentlig ikke noe å diskutere på ett offentlig forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Gratulerer med en meget lekker og ikke minst spesiell bil!! Flotte skiltplater har du også forresten...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Nydelig eksemplar av e30, og det at den er en 320iS gjør den enda mer fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 NYDELIG bil! Misunnelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå