Sund.M3 Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 nydelig bil, lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Takker Skal nok litt til at jeg selger, men skulle det riktige budet komme, så kan jeg ikke si nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Ny bruksbil på plass. Den er ikke 100% klar ennå, men har fått fikset endel av problemene som var med den når jeg kjøpte den. Det største problemet var elektronikken og EML lampe som lyste i tide og utide. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 liker veldig godt bilparken din! fantastisk flott E30.. håper du aldri selger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Takker Begynner å bli bra nå ja. Synd det koster så mye å ha skilter på alle disse bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 hehe, ja ihvertfall i avgiftslandet norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Planer videre for Alpinaen er å få på senterkoppene til felgsettet, men jeg mangler noen gummipakninger til disse. Så har jeg en ny Alpina frontspoiler og oransje blinklys foran som skal på. Vurderer også å få på gullfargede Alpina-striper etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Hey! Mer info på den B10'n vil vi ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Det er en 1991 Alpina B10 3,5/1 nummer 424 av 572 produserte eksemplarer. Denne bilen ble fullastet med utstyr da den ble kjøpt ny, og ut i fra det jeg kan lese på originalkvitteringene, så kostet bare setene i bilen rundt 120k Jeg kan komme med mer utfyllende informasjon i kveld håper jeg. Her er utstyrslisten før bilen ble overlevert til Alpina: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Dumt og bruke en så sjelden bil som bruksbil:O? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Enda dummere å ikke bruke den i det hele tatt Den har stått på en låve de siste årene, og den hadde nok blitt der hvis ikke jeg hadde kjøpt den. Bruksbil for meg vil fortsatt si at jeg tar vare på den, men at den kommer til å bli brukt til jobben og butikken. Jeg har fortsatt E28'n til å hærje rundt med eller hvis jeg skal lukeparkere i Oslo sentrum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Bare bra at den blir kjørt Liker bilene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Byttet frembremser, fått på oransje blinklys og senterkoppene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus bimmer Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Fyyy for noen nydelig bilpark du har og ikke minst den E34 Alpinaen, den har du virkelig gjort etter min smak med oransje bilnk lys helt perfekt tommel opp! håper på og få se mer av den nydelig Alpina E34 ;-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå