Gå til innhold

Jan Henrik's BMW historikk - E92 M3 Sommerhjul og ny frontleppe på


Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Ny bruksbil på plass. Den er ikke 100% klar ennå, men har fått fikset endel av problemene som var med den når jeg kjøpte den. Det største problemet var elektronikken og EML lampe som lyste i tide og utide.

pgIKlP0.jpg

Hh7LVfi.jpg

ifzqFgg.jpg

daBKq3S.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer videre for Alpinaen er å få på senterkoppene til felgsettet, men jeg mangler noen gummipakninger til disse. Så har jeg en ny Alpina frontspoiler og oransje blinklys foran som skal på. Vurderer også å få på gullfargede Alpina-striper etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en 1991 Alpina B10 3,5/1 nummer 424 av 572 produserte eksemplarer. Denne bilen ble fullastet med utstyr da den ble kjøpt ny, og ut i fra det jeg kan lese på originalkvitteringene, så kostet bare setene i bilen rundt 120k :) Jeg kan komme med mer utfyllende informasjon i kveld håper jeg.

Her er utstyrslisten før bilen ble overlevert til Alpina:

lUI6jLo.png

xXm4MuB.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda dummere å ikke bruke den i det hele tatt ;) Den har stått på en låve de siste årene, og den hadde nok blitt der hvis ikke jeg hadde kjøpt den. Bruksbil for meg vil fortsatt si at jeg tar vare på den, men at den kommer til å bli brukt til jobben og butikken. Jeg har fortsatt E28'n til å hærje rundt med eller hvis jeg skal lukeparkere i Oslo sentrum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...