Ole@Automote Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Du putter gummi spacere på demperen bak sånn att det blir umulig for bilen å krenge så mye att hjulet tar borti skjermen din. Så det vil hjelpe Hva skjer med kjøreegenskapene når du ligger på den stopperen? Det er vell ikke ideellt men bedre enn å ligge på skjermen vil jeg tro. Det her er jo snakk om når demperen nesten har bunnet uansett, annerledes når bilen hviler på bumperstoppersn hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 har testet slike klosser! makan te søppel. nei heller bruk pengene på et nytt senkesett . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Du putter gummi spacere på demperen bak sånn att det blir umulig for bilen å krenge så mye att hjulet tar borti skjermen din. Så det vil hjelpe Hva skjer med kjøreegenskapene når du ligger på den stopperen? De går ettertrykkelig til helvete. De selges faktisk med ett skilt du kan sette på taket med teksten "Dust" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Du putter gummi spacere på demperen bak sånn att det blir umulig for bilen å krenge så mye att hjulet tar borti skjermen din. Så det vil hjelpe Hva skjer med kjøreegenskapene når du ligger på den stopperen? De går ettertrykkelig til helvete. De selges faktisk med ett skilt du kan sette på taket med teksten "Dust" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 Så det er ikke mulig å kjøre med? Eller leker dere Schumacher Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Leker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Jeg har brukt bumperstoppers i årevis ikke no problem å kjøre med Men ikke noe jeg ville brukt på en bane bil der trenger man fjærings veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 Cruisevogna detta, så det er ikke så farlig. Se om ikke jeg kjøper bumpstopere fra GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå