Gå til innhold

Bytte av airbag ratt til et ikke airbag ratt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvordan du lurer bilen og tro at du har airbag ? Airbag lyset mitt lyser og blinker hele tiden da jeg har byttet fra airbag ratt til et uten airbag..

Skrevet

ååh, det visste jeg ikke :S d va jo tåbeligt, tok det fra en annen helt lik bil så jeg har med samme utstyr bare uten airbag, den er jo godkjent med det, da er det jo dumt at min ikke er det...

Skrevet

Er det en pære som går ann å ta ut? :-D

Før i tiden var jo sikkerhetsutstyr som ABS og airbag regnet som luksus som ble heftig avgiftsbelagt ved bilkjøp.. Tok alvorlig mange år før dette ble endret på, for et dusteland hehe :-)

Skrevet
Å gi bort en livsforsikring mot et ratt en selv synes ser litt tøffere ut er vel ikke så lurt nei :P

tja, ligger jo noe i d, er bare midlertidlig til jeg finner m ratt me airbag..

Skrevet
Å gi bort en livsforsikring mot et ratt en selv synes ser litt tøffere ut er vel ikke så lurt nei :P

tja, ligger jo noe i d, er bare midlertidlig til jeg finner m ratt me airbag..

Ja, men innen den tid............

Skrevet

Menne... på en E36, så skal det da være mulig å ta ut de små søte pærene som er på baksiden.. Er da bare å ta ut AIRBAG-pæren vel? Tar jo type.. 5min?

På en E46 derimot (ja jeg vet: som du ikke har), så er det dioder, og dem er loddet fast. Good luck there ;)

Skrevet

Kan jo beholde selve airbagen og putte den i sitteputen eller et annet lurt sted! (måtte bare få ut det jeg plutselig så for meg!) :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...