Michter Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Har du bjelka som er inni frontfangeren? Jepp har det, men den trenger jeg faktisk selv Æsj, trenger virkelig en slik en, hvis ikke ser M3 fangeren min helt monga ut, når jeg setter den på
Bmw mann Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Skrevet Juni 2, 2008 Skulle hatt tak i orginale speil til bilen til en kolega, har du det? Nå vet jeg ikke hva han vil gi for slikt, men vet han skulle hatt.. Har faktisk 2 par der. helt strøkne eletriske. 600+ frakt ?
Bmw mann Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Skrevet Juni 16, 2008 noen som kan hjelpe ? jeg faar ikke lastet opp bilder, den sier at bildene er for store , men de er jo bare 2.3mb, kan jo laste opp 4mb staar det. det er jpeg type...
Dirty Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 tørr jeg spørre hvordan du vil klare å kjøpe bakskjermen ? ehe
Kobar Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 når kan jeg hente panser? mulighet for at du bare tar det med når du skal frakte bilen til skien, og kaster det av på moi? helt sør i rogaland
Bmw mann Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Skrevet Juni 16, 2008 Heisann.. Selger du fører dør og bakskjerm?Hilsen mx Fører dør selges ja. hehe, verre med den bakskjermen du hehehe
Bmw mann Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Skrevet Juni 16, 2008 når kan jeg hente panser? mulighet for at du bare tar det med når du skal frakte bilen til skien, og kaster det av på moi? helt sør i rogaland Tja, den ideen er ikke dum den, det kan nok gjøres det ! Planene har gått litt i dass i det siste grunnet motor problemer og drit på min egen. så har måttet utsette andre ting. så jeg reiser på ferie om noen dager og er hjemme rundt 10 juli. så blir bilen fraktet bort da...
///Dr M Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 Hei, kunne tenkt meg hanskeromsluka, hvilken farge er det på den?
///Dr M Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 Skulle gjerne hatt hanskeromsluka, hvilken farge er det på den?
mx Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 tørr jeg spørre hvordan du vil klare å kjøpe bakskjermen ? ehe Ikke noe galt i å spørre Vinkelkutter er tingen.. tenkte på om han hadde skadefriskjerm på delebilen eller noe..
mx Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 Heisann.. Selger du fører dør og bakskjerm?Hilsen mx Fører dør selges ja. hehe, verre med den bakskjermen du hehehe Du har ikke en pen skjerm på delebilen vel? Pris tenker du på da?
Bmw mann Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Skrevet Juni 18, 2008 Skulle gjerne hatt hanskeromsluka, hvilken farge er det på den? Den er svart
Bmw mann Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Skrevet Juni 18, 2008 Ikke noe galt i å spørre Vinkelkutter er tingen.. tenkte på om han hadde skadefriskjerm på delebilen eller noe.. Det gidde jeg ikke stresse med... Forskjermene er ikke pene, masse rust i dem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå