Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk jo mobbet deg litt for støv da :-P hehe... men lo av dommerne når de så på bilene dine ;-) kikket i motorrommet, og sa, hvis han andre fikk 20, burde han her får 50, når de kikket på gten 8) og på konebilen, var det bare, "trenger vi å kikke!?" moro!

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tommy, hvordan/hvorfor stiller GT'n i klassen eldre modifisert? Eneste måten den er modifisert på er vel de klossene på vingen, og det er jo orginalt ekstrautstyr...

Eneste måten å hanke inn 2 pokaler? :wink:

Skrevet
Tommy, hvordan/hvorfor stiller GT'n i klassen eldre modifisert? Eneste måten den er modifisert på er vel de klossene på vingen, og det er jo orginalt ekstrautstyr...

Han har ikke originale bremseskiver og klosser.. Det er EBC. :lol:

Også har han modifisert rattet i den så den er ikke helt orginal, hehe

Skrevet

Hadde vunnet uansett hvilken klasse den hadde stilt i, siden den hadde dagen høyeste poengsum. Men grunnen til at jeg satte den i modifisert, er at jeg har et originalt GT ratt, som er trukket om med alcantara, og en supersprint bakpotte. Dette kunne kostet meg noen poeng i trekk i originalklassen.

Litt gøy med slike kommentarer fra dommerene, spesielt ettersom det var bl.a. Hallvard som dømte mine biler, å han er minst (hvis ikke mere) nøye med bilene en meg, å dertil streng med bedømmingen.

Skrevet
haha ^^ dårlig av deg å ikke stille i dag øyvind ;-) stod å ventet... hehe... men men... vi får ta en tur senere :-D

Ja det var dårlig, helt enig. Jeg hadde jo store planer om å dra, men det gikk ikke helt som planlagt.. Du ventet ja, det var jo veldig hyggelig. Det skal ikke gjenta seg, vi må absolutt ha en ny tur ja..

Skrevet

En morsom detalje jeg la merke til på GT'n

f6gcmrfyz00pnioa7u57.jpg

Dj Feed sin bil får gjennomgå. Neste gang blir den vel kanskje vasket før treffet :roll:

29mddmqi931p4u0nq2ap.jpg

d7bgqu8yhd3gpfutwh70.jpg

Fineste nyere orginale. Er vel lettere å holde rent et plastdeksel enn en "normal" motor hehe

gbb9v2guat6osh2e45dk.jpg

Gjestefotograf Mysild prøver seg på litt detaljefotografering

rhfpdxfg0qnfwv8aulnv.jpg

0sarv64okg733k1spevj.jpg

Skrevet

Hadde vunnet uansett hvilken klasse den hadde stilt i, siden den hadde dagen høyeste poengsum. Men grunnen til at jeg satte den i modifisert, er at jeg har et originalt GT ratt, som er trukket om med alcantara, og en supersprint bakpotte. Dette kunne kostet meg noen poeng i trekk i originalklassen.

Litt gøy med slike kommentarer fra dommerene, spesielt ettersom det var bl.a. Hallvard som dømte mine biler, å han er minst (hvis ikke mere) nøye med bilene en meg, å dertil streng med bedømmingen.

Alt har sin naturlige forklaring. Trodde egentlig at bilen var helt orginal, men tok visst litt feil der. Pokalen var absolutt fortjent, ingen tvil om det!

Har du listen over de ulike punktene de dømmer på, samt alle sjekkpunktene på hvert av hovedpunktene? Hadde vært gøy å hatt. Fint om du kunne sendt til meg dersom det ikke ligger ut på nett...

Skrevet

Var bra oppmøte og kjekt treff. Fikk jo stillt ut min (etter press fra "PM") allikevel selv om ikke det var planen. Men fikk nok godt trekk for ikke å ha vasket inni :lol:

Glemte og å se på hvilken plass jeg kom på pga prøvetur i M5'n.

Ikke tilfeldigvis noen som fikk med seg min plassering? O:)

itz1zlsah8zl1f3rtfmb.jpg

Hehe, du fikk med deg den detaljen :)

Mine bilder kommer vel i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...