///Mysild Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 har noen noe informasjon om dette? folk som ikke er medlemmer er også velkomne? tenker da på bedre halvdeler og slikt
Ad|oS Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Vil regne med at alle er velkommen til å møte opp, men kanskje ikke alle som får stille bil på konkurransen. Det får heller noen i BMWCCNR uttale seg om. Men er jo bra om folk stiller opp og kikker. BMWCCN har ikke vondt av flere medlemmer heller
MF DUFF Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Selvfølgelig er det mulig for alle å komme der, BMWCCN-R er ikke noen lukket sekt BMWCCN-R gjør ofte også ting i sammen med andre klubber sist helg var det banekjøring med Porscheklubben på Reve. Her er det noen bilder fra tidligere concourse d elegance : http://www.bmwccnr.com/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=29&catid=5 http://www.bmwccnr.com/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=29&catid=1
///Mysild Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 Selvfølgelig er det mulig for alle å komme der, BMWCCN-R er ikke noen lukket sekt BMWCCN-R gjør ofte også ting i sammen med andre klubber sist helg var det banekjøring med Porscheklubben på Reve. ja, vet jo at BMWCCN folk kan komme, men tenkte på andre dødelige hehe når begynner det og slikt? og kommer du til krsand kvelden før eller?
Tommy Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Treffet som er i samarbeid med GS bildeler i sirevåg, er åpent for ALLE, å du trenger ikke være medlem av BMWCCN for å stille ut din BMW. Kommer med info så fort jeg vet noe mere.
///Mysild Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 høres bra ut tommy regner med du stiller... så får jeg ENDELIG sett gten regner ike med du kommer til krsand... hehe
Tommy Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 høres bra ut tommy regner med du stiller... så får jeg ENDELIG sett gten regner ike med du kommer til krsand... hehe Kommer desverre ikke til Kristiansand, ettersom vi skal ha sommerfest med reker og øl, i vellaget her jeg bor på lørdags kvellen, og hele dagen går nok til "klargjøring" av både GT'en, og 1'eren.
///Mysild Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Skrevet Mai 30, 2008 var det jeg tenkte... har fri hele uka i forveien jeg, så skal pusse, gnikke, fikse og behandle... sommerfest er aldri feil
MF DUFF Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 Selvfølgelig er det mulig for alle å komme der, BMWCCN-R er ikke noen lukket sekt BMWCCN-R gjør ofte også ting i sammen med andre klubber sist helg var det banekjøring med Porscheklubben på Reve. ja, vet jo at BMWCCN folk kan komme, men tenkte på andre dødelige hehe når begynner det og slikt? og kommer du til krsand kvelden før eller? Jeg er ikke hjemme den helga... Og det er riktig det som Tommy skriver, det pleier å være mang som ikke er medlemmer i BMWCCN.
awt Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Kunne også tenkt meg litt mer info. Står noe her: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=456434 Jeg tar nok turen, men lurer litt på klokkeslett og slikt.
Søreng Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 GS Bildeler og BMW CCN inviterer til BMW-treff hos GS Bildeler i Sirevåg søndag 15. juni kl 1130. Aktiviteter for store og små! Salg av grillmat fra Jærgarden Utstillere: • Bavaria • Kvål Auto • Tunap Norge • Industriverkstøy idg-tools AS • Sirevåg Mekaniske med ny båthall og mange gode tilbud • GS Bildeler holder delelageret åpent med mange gode tilbud. BMW Car Club vil ha premierien av biler i forskjellige klasser. Dette er et treff for HELE familien enten du har BMW eller en annen bil! GRATIS inngang for alle! Det var den infoen jeg har fått.
awt Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Flott. Det blir nok ganske sikkert en tur ned for min del.
///Mysild Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Skrevet Juni 13, 2008 svinger nok innom jeg også, hvis været er bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå