D.C.V Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Noen som kan anbefale en kjørerute fra Bergen og til Setermoen (Bardu)? Lønner det seg å kjøre igjennom Sverige eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Blir en god og lang tur ! Prøvd gulesider ? Start og Stopp. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Blir en god og lang tur ! Prøvd gulesider ? Start og Stopp. Fungerer egentlig gule siders karttjeneste for kjøreturer utenfor Norge? Jeg har alltid funnet det enklere å bruke andre karttjenester for å beregne slike turer. Litt interessant spørsmål i første post: Jeg kunne godt tenke meg å vite dette også. I utgangspunktet tar vel kjøreturen gjennom Sverige mer tid - i alle fall på papiret. Men, veiene i Sverige er vanligvis bedre og med bedre flyt i kjøringen og medfølgende høyere snitthastighet, høres turen gjennom Sverige langt mer lettkjørt ut. Ut fra min egen begrensede kunnskap om temaet, ville jeg nok valgt å kjøre gjennom Norge hvis jeg skulle se det som en ferietur, og bruke to overnattinger undervegs - men undersøke den svenske løsningen hvis jeg ønsket å reise mer sammenhengende. Hvis andre har konkrete erfaringer med turen, er jeg også interessert i å høre om disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå